The Sad But True Fact

2014/03/18 07:57:27 網誌分類: 娛樂
18 Mar

一個人一世到底可以講幾多個大話?一個人一世又可以對幾多個人講大話?

我最近有個「舊朋友」,佢犀利啦,睜著眼對住20000人講大話。

 

你可以呃你阿爸阿媽,老婆仔女,但每樣野總會有個上限,大話總會有爆煲嘅一日。呢個世界有種人,喜歡兩面討好,唔做衰人,將個波交俾第二個;但原來社會已經進化左,有啲人仲會利用人地對佢嘅信任,作古仔離間其他人嘅關係,再做埋中間嘅好人,兩面贏晒。

 

你可以係post左啲踩親人嘅野,然後同人講係第二啲admin post,唔關你事,你已經嘗試幫佢河蟹,跟住繼續係咁出post,仲有得領埋功;你可以同某個admin講,話係另外果兩個admin想踢佢走,然後講到自己好委屈,其實唔想咁樣做,踢走其餘果兩個之後,就會叫番佢留低。

 

你又可以搵人幫手做野,講好左會有車馬費俾番,之後就話有人想落格,又話分錢係自私行為,然後就可以自己賺晒啲錢,一蚊都唔洗出;你仲可以拎儲備出黎,同全世界講你會搞啤酒節,爭住黎handleevent,然後最後撻左人地個活動,然後大家嘅血汗錢都係晒你度。

 

page親愛的admin#1,你近來好嗎?近排你就威啦,champ到爆啦。又話搞啤酒節,又搵人黎扮我 admin魂,同埋queen k,呃左人地個organizer,仲呃埋成20000dryers喎。點解我地困擾左你咁耐,踢走左我地,又要搵番人黎扮嘅呢?

 

我覺得自己都蠢左大半年,蠢在信左你,真係想令大家開心,蠢在信左你,留堆營運基金,真係想一齊搞event。道不同不相為謀,如果唔係信錯你,我地唔會訓身咁多時間落個page,同啲events果度,而換黎嘅,只係過橋抽板,反轉豬肚。

 

本會唔係呢道look forward to你嘅reply,亦無興趣同你玩隔空罵戰,我地只係想幫HKU清理門戶,唔好再等下一屆freshmen再俾人呃。鍾意睇原裝Dry Club,睇魂、Queen K、神仙B嘅朋友,請移玉步到本專頁,如果喜歡瀏覽失去了原本意義嘅Dry Club,咁請你去瀏覽其他專頁吧。

 

Likeshare廣傳,叫埋你啲dryers朋友支持正牌人馬,放心,我地做嘅野,會證明到我地係admin真人。黎緊的Dry Club,將會有好多新野,請加緊關注!

真正嘅香港年輕人娛樂平台,宜家先正式開始。

 

<The sad but true fact - By 魂> 一個人一世到底可以講幾多個大話? 一個人一世又可以對幾多個人講大話? 我最近有個「舊朋友」,佢犀利啦,對住20000人講大話。 你可以呃你爸爸媽媽,老婆仔女,但每樣野總會有個上限,大話總會有爆煲嘅一日。 呢個世界有種人喜歡兩面討好,唔做衰人,將個波交俾第個;但原來社會已經進化左,有啲人仲會利用人地對佢嘅信任,作故仔離間其他人嘅關係,再做埋中間嘅好人,兩面贏晒。 你可以係post左啲踩親人嘅野,然後同人講係第啲admin post唔關你事,你已經嘗試幫佢河蟹,跟住繼續係咁出post,仲有得領埋功; 你可以同某個admin講話係另外果兩個admin想踢走佢,然後講到自己好委屈其實唔想咁樣做,踢走其餘果兩個之後就會叫番佢留黎; 你又可以搵人幫手做野,講好左會有車馬費俾番,之後就話有人想落格,又話分錢係自私行為,然後就可以自己賺晒啲錢,一蚊都唔洗出; 你仲可以拎儲備出黎,同全世界講你會搞啤酒節,爭住黎handle個event,然後最後撻左人地個活動,然後大家嘅血汗都係晒你度。 某page親愛的admin#1,你近來好嗎?近排你就威啦,champ到爆。又話搞啤酒節,又搵人黎扮我 admin魂同埋queen k,呃左人地個organizer,仲呃埋成20000個dryers喎。點解我地困擾左你咁耐,踢走左我地又要搵番人黎扮嘅呢? 我覺得自己都蠢左大半年,蠢在信左你真係(至少有一絲) 想令大家開心,蠢在信左你留堆營運基金真係想一齊搞event。「道不同不相為謀」,如果唔係信錯你我地唔會訓身咁多時間落個page同啲events道,而換黎嘅只係過橋抽板反轉豬肚。 本會唔係呢道look forward to你嘅reply,亦無興趣同你玩隔空罵戰。我地只係想幫HKU清理門戶,唔好再等下一屆freshmen再俾人呃。 鍾意睇原裝Dry Club,睇魂、Queen K、神仙B嘅朋友,請移玉步到本專頁。如果喜歡瀏覽失去了原本意義嘅Dry Club,咁請你去瀏覽其他專頁吧。 請Like/share/廣傳,叫埋你啲dryers朋友支持正牌人馬。 放心,我地做嘅野會證明到我地係admin真人。 來緊Dry Club將會有好多新野,請加緊關注! 真正嘅香港年輕人娛樂平台,宜家,先正式開始。 p.s. 謝謝Dryclub美術部_哥為我地製作圖片,其實大家宜家開始可以叫佢「影子」。

 

後記:

如果上述文章所言屬實,HKUDC的三個原管理員,魂、Queen K、神仙B,對Admin#1深表不滿,指責Admin #1 的罪行如下:

 

1) 有過就卸。例如Admin#1 曾撰文得罪人,但卻將責任推了給另一個Admin

 

2) 有功就邀。例如Admin#1 曾聲稱嘗試河蟹某些得罪人的稿件,可惜不遂。

 

3) 玩離間,扮好人。例如Admin#1 曾利用別人對自己的信任,捏造是非,離間管理團內的「叛徒」,然後以中間人的身份勸架。

 

4) 佢呃人。例如Admin#1 曾交託任務給其他管理員,並承諾會給付車馬費,最後出爾反爾。

 

5) 裝神弄鬼,擅用資金。例如Admin#1 曾找人冒認admin魂與Queen K去籌備「啤酒節」,欺哄這個活動的總監,並擅自挪用營運基金,最後獨邀其功。而現在HKUDC內的Admin#魂、Queen K 只是冒認者,已非其正身。

 

而三位Admin,包括魂、Queen K、神仙B,已聯同六師弟另建一個HK Dry Club,和HKU Dry Club分庭抗禮,隔空罵戰,孰是孰非,請君自行判斷!

回應 (0)
我要發表
user