世上無永遠嘅敵人

2014/03/19 08:10:49 網誌分類: 娛樂
19 Mar

世上無永遠嘅敵人,亦無永遠嘅朋友。

 

當初諗住整個HKU版9gag,既然寡佬會唔比我做admin,我咪開一個囉 (no offence to 寡佬會),開咗個page,我第二日就搵你,問你做唔做,一直以來我哋合作得好好。

 

上年4月尾,我分咗手,無心情搞個page,你哋幫我頂住,當時我真心當你係兄弟,有人插我哋,你安慰我話佢哋只係loser,後來我搵咗新admin加入,佢叫我小心啲你,我好有信心你係一個好人,我無理佢嘅advice。

 

請你入嚟之後,我跟你學左好多野,呢度欠你一句多謝,幾個月後另一個admin加入,開頭你潛咗水,暑假我又去咗歐洲做義工,冇理你咁多,後來見你開始打下長文,又幾受歡迎喎,幾好,又多一個好幫手。

 

可惜好景不常,上年年尾賣完hoodie之後開始,你哋開始同我講對方幾衰幾衰,

你哋都係我搵番嚟,我當然想你哋好番,大家繼續開開心心寫下post咪幾好,

我特登買咗啲HR書,睇下點解決問題。

 

好辛苦做完和事佬,先發現原來你哋背後其實夾埋整我,原來和事佬,為大局著想,另一個名叫做兩頭蛇,後來發生咗好多事 我諗我要寫個Dry Club演義先講得完,路遙知馬力,日久見人心。

 

一個人可以對班crew懶親切,bb前bb後,噓寒問暖,背後對住我侮辱佢哋話,佢哋只係「無腦嘅free slave」,叫我開會唔好聽佢哋講嘢,之後嫌我幫住佢哋,開會嗰陣拍枱走人。

 

一個人可以因工作亂搞男女關係,之後做埋人第三者,撬牆腳失敗之後,出post扮專家、扮好人、扮失戀,呃好多like,分分鐘呃埋你哋。

 

一個人可以whatsapp引我講錯嘢之後,cap圖斷章取義,send比crew睇,話我幾衰幾衰,一個人可以搞完party之後,攞人哋枱啲receipt,開咗兩萬幾蚊公數,兼贏埋面子。

 

一個人可以用我個署名,攻擊人哋page 朋友,急call我先知咩事,而家連組爸組仔都冇得做;一個人同出面sponsor傾嘢,有枱底交易之後,sponsor問我發生咩事,先東窗事發。

 

一個人可以不動聲色下,改晒dry club email,facebook account啲密碼之後,加埋自己email,電話做backup email之後,同我講話無改過,本身搞啤酒節,俾錢整紀念T shirt,點知差啲唔夠錢,個陣我話之後活動,唔可以再分錢,有人話「我無晒motivation喎」,點都要比返啲錢我做車馬費。

 

於是我問佢一個project賺到一萬蚊嘅,佢話要幾多車馬費,你話要 $5000;同場加映,3個admin互相delete 對方啲post 之後,話係我做,各自拉攏crew 講另一個admin同我的壞話,我分唔清你哋幾時真不和,幾時系度扯緊貓尾…

 

夠喇,你會話欲加之罪,何患無辭,況且,要整個假嘅whatsapp同fb chat record,談何容易,你要攻擊我同我嘅admin,crew 總有一萬個理由,不過我無後悔炒左你地。絕。對。無。你哋真係令我見識到,人性最醜惡嘅一面,呢度欠你地3位一句多謝。

 

HKU Dry Club,係一個提供歡笑同希望比Dryers嘅地方,我哋有嘅係passion

,我哋鍾意玩,鐘意得意嘅idea,我哋有個共通嘅夢想,就係HKU Dry Club,有朝一日會成為我,crew同admin嘅grad job,不過係香港,無錢就咩都無!

 

作為一個self finance嘅organization,無SU subsidy,無CEDARS funding,要籌措資金,唔賣hoodie,我哋可能可以喺街頭賣藝,又或者整個籌款箱,慳水慳力,

不過明知場地物流、包裝聯絡、核數refund、送貨道歉、幾辛苦我哋都選擇咗前者,最後反應咁,好係意料之外。

 

有人問而家page入面嘅admin,係咪假扮,如果Dry Club係一齣戲,admin就係入面嘅角色,大家一齊諗好idea,諗好下星期出咩,最後交比admin自己演繹。好少人知道harry potter個鄧不利多嘅演員,喺拍完第二集就過左身,之後幾集其實都係另一個演員,不過重要咩?喺大家心目中,鄧不利多都係一個慈祥嘅智者。

 

Admin都係一樣。從來無真假admin,只有真假Dry Club。不過我哋嘅Admin,至少比三位so called「原裝」少啲人格缺陷,唔會跣其他人一鑊之餘,仲互相扯貓尾,最後開個新壇,站在道德高地攻擊我哋。

 

老老實實,開個page,完完整整將HKU Dry Club嘅一套搬過去,想要做一個成功例子既follower,其實不難。你我都可以做到。我地係一群有夢想,有信念既大學生,亦知道總會出現有興趣者仿效。仿效唔緊要,其實idea好多人都有,最重要係心中那團火。

 

香港絕對容得下2個,或更多嘅Dry Club寡佬會9gag。如果你想,inbox我哋傾吓合作又點話?不過,HKU Dry Club一定容不下三個食碗面反碗底嘅人。我自知文筆唔及某page admin魂,咁好咁煽情,呢度講嘅嘢信不信由你,歡迎大家喺下次function,向任何一位crew查證內容真偽,佢哋會好樂意答你。

 

請各位廣傳,like同share呢個post,撥亂反正,多謝你三位嘅出現,我哋一定會令HKU Dry Club繼續發熱發光,呢個先係一個有理想,有諗頭嘅Dry Club,HKU DRY CLUB。

回應 (0)
我要發表
user