Le Menu自助餐

2014/03/27 15:18:50 網誌分類: 飲食
27 Mar

三月生日月份仲有幾日就結束,下個月開始真係要認真節制吓食量,否則六月場「騷」件戰衣分分鐘著唔入!

呢一個月內食兩次自助餐,平時兩年都食唔倒一次!前日私人機構幾位舊同事約我過灣仔食晏,因為遷就我下個約會地點,揀左響W Square間「阿里郎韓國餐廳」,佢地由公司行去都要行十條八條街,可惜係果度嘅食物係我食過咁多間韓國餐廳最差果間---唔係一人意見架,係四個人一致公認:食物全無味度!連我一向最欣賞嘅頭盆菜都冇一碟見得人(八碟:大豆芽、綠豆芽、薯仔、豆腐、酸青瓜、泡菜、有啲唔知係咩!總之慣常食開嘅銀魚仔、豆腐卜同韓國炒粉絲都冇),淨係白水灼熟便上檯,無味、無油...雖然我食得都算淡,但係我叫果碗牛肋骨湯、啲湯都係好似淡鹽水咁嘅味(牛肉味?欠奉);我唔食泡菜,同事食完嘅意見係:得個酸字。我地三個另每人叫左杯凍紅棗茶,又係淡到不得了!無叫飲品果位同事問:「係咪因為啲雪溶左溝淡左呀?」

我:「梗係唔係,我一嚟就飲左啖先,唔出聲等你地飲完先俾意見咋!」

果餐晏平均每人$105,絕對唔值、一次過,以後冇交易!反而洛克道果間「新高麗苑」中午啲餐又平又靚----我唔知依家幾錢,年多前應該係$45左右,依家最多咪$50!但係佢啲前菜整得好好食,我食完前菜都好滿足!

尋晚公務員幾位舊同事約左響六國酒店西餐廳Le Menu食自助餐。我未去過,以前我去六國都係去粵軒食中菜。我問住響果區位同事,點解揀呢間?佢答:「抵食囉!一口價$280。」以晚餐嚟計,真係便宜----而且食自助餐對我嚟講,祇要有幾樣啱我食就OK架啦,又唔食得好多!

食後評:佢提供嘅食物冇月初響尖東間「海景嘉福酒店」多---冇即開生蠔、冇鮮青蠔、龍蝦仔..但係上次響果度食嘅海產,總之係響海度攞上嚟嘅都係咸到不得了!當時我問:「係咪響死海度攞上嚟架?」

而且,果次除起上嚟都要每位$500(我師父經已係會員)。兩者揀其一,我寧願嚟Le Menu-----剌身夠新鮮、亦有燒牛肉、瑞士雞翼、白切雞、炒飯、炸排骨、....羊架整得好食、最得意係甜品可以自制「窩夫」、仲有häagen-dazs雪糕!對我嚟講,有幾樣我鍾意食嘅嘢經已冇問題,反正都食唔得太多,梗係在乎食精啲啦!

尋晚侍應仲話每位送杯飲品,可以揀紅酒、白酒或者汽水。雖然啲酒得一pat倒,都算有啲誠意吖!佢地另有橙汁、雜果賓治、蜜桃茶同蒸餾水任飲,我飲左蜜桃茶,偏淡!不過好過飲蒸餾水吖。

最滿意係個中湯「蟲草花煲排骨」。我地四個都覺得好好味,蟲草花又多!我叫佢地用蟲草花代替金針蒸雞,因為大家都覺得蟲草花好食過金針!

下個月開始逢星期二自助餐時間仲加插魔術表演添!

不足之處,坐位排得頗迫!

回應 (0)
我要發表
user