NO OT CULTURE IN MY TEAM

2014/03/28 07:44:29 網誌分類: 職場
28 Mar

大家有無試過收唔到工,仲要比老闆反問:「點解大家重唔收工呀?」

 

六點三走出房間,眼見全公司所有的同事,都差不多收晒工,我心入面大叫一聲,good job,因為我最怕我的員工,有OT既習慣。

 

回想當年,我還是一個小小的Assistant Manager,我是過著只有返工,沒有收工的日子,不單是我,而是整條line,凶手是誰,正是李老闆。

 

Having employees who can understand other cultures and ways of doing business can be the difference between success and mediocrity for a company.

 

老闆本身是一個工作狂,日日想拼博上位,因此很喜歡做一大堆沒用的東西,讓大老闆覺得他能幹,但代價就是我們下面一班手下,只要比佢見到你準時收工,佢就會覺得你好得閒,然後就會諗多兩三件工作比你跟。

 

我相信聰明的讀者,應該會估到故事發展,當有第一個同事A準時收工,老闆就會比多幾樣野佢做,然後A就要OT,當A OT時,其他同事就會顯得早收工,比老闆見到後,工作便會接住黎,到最後,無論我地有無野做都好,我地都唔敢早過老闆收工。

 

於是大家日日一係做到死,一係扮做到死,結果都係只有一個結果,就係無得收工,一年365日,大家都變成無朋友無家人,跟足外面 BIG4 (四大會計師樓)文化,當時只能安慰自己,人工好在比BIG4高幾個開。

 

 

而其中最正既係老闆的經典對白,他每逢五點半,就會大大聲問我地:「點解大家唔收工呀?你地快D走啦!」我心諗:「李老闆,你問你自己啦!」我認當時我天真我傻,以為老闆係出自佢既良知,而問呢條問題,但人大左之後,你會知道問題背後,老闆只有三個可能性或動機:

 

1.     扮關心同事,人前一個好老闆。

2.     要比人地知道因為有佢英明既領導之下,佢隊team最勤力。

3.     佢真係白癡到,唔知點解我地收唔到工。

 

如是者過了年半的時間,老闆終於去左第二隊team,而我地一班手下,命硬的就好似我咁,死唔去又捱得過,頂唔順的,走得就走,但最可憐的是一位新婚的女同事,因為不知道自己已懷孕兩個月,因而小產了。

 

 

過完呢年半地獄式生活後,我便很怕公司出現慣性OT既現象,所以由我第一次做人老闆開始,我既組織文化守則,第一條為「NO OT CULTURE IN MY TEAM」,因為我深信,如果團隊有慣性OT文化,同樣地只有三個可能性:

 

1.     同事能力出現問題,不能於工作時間內完成工作。

2.     老闆(即係我自己)有問題,不懂簡化團隊工作。

3.     人力資源管理有問題,計錯HEAD COUNT

 

「我走啦,唔好比我知道你地OT!」

回應 (0)
我要發表
user