覆舟嘴者 晚年孤獨

2007/09/26 13:33:56 網誌分類: 玄學達人
26 Sep
 

   嘴,可以睇情欲亦可睇說話技巧,首要嘴唇紅潤,其次菱角分明,嘴角宜朝上,忌向下,向下者為覆舟嘴,覆舟嘴主晚年孤獨,因為覆舟嘴的人不善詞令,講說話得罪人多,稱呼人少,人家唔飱聽,自然被疏遠,皆因說話不夠技巧,朋友自然少,連配偶漸漸都唔飱傾,仔女亦唔飱傾;再者,覆舟嘴嘴角向下,個性容易悲觀,向壞處覑想,更加講親都冇句好聽,所以到晚年就自然容易孤獨。若然覆舟嘴再加一個尖下巴,咁仲大件事,下巴鮋年歲係睇60至70歲,相學上,下巴闊,晚運好,下巴愈尖,就晚境淒涼,所以街上、公園上的孤獨老人,多數都是覆舟嘴,尖下巴,主晚境孤苦貧窮。

  但如果覆舟嘴配方下巴,那又不同,會特別有錢,但都係孤獨,雖然大家都係覆舟嘴,但下巴生得正,晚年過得好好多,另外嘴又可以睇人講№靠唔靠得住,嘴歪形疏,尤其上唇歪,說話難靠,信唔過,因為上唇睇說話技巧,上唇最重要整齊,菱角要分明,相書有云︰嘴如角弓者貴,嘴如角弓,說話實在,上唇薄,上唇翹,說話夠技巧;上唇菱角整齊,有口才;嘴唇有粒珠,更是天生有辯才。

  電郵︰yloleon@hotmail.com

  編輯回應:雖有云擁有覆舟嘴者會晚年孤獨,但如果能改變自己悲觀的性格,不要事事向壞處想,相信情況能得以改善。(刊於2007年7月26日)

回應 (0)
我要發表
user