關慧玲
關慧玲
關慧玲

好轉

2014/04/04 08:41:15 網誌分類: 生活
04 Apr
        這幾星期多數寫阿Kidd,因為牠的轉變頗為戲劇性。

        牠近年本來已吃得不多,最近突然絕食,轉了幾隻罐頭也不行,唯有看獸醫。醫生也沒有良方,認為貓老了,甚麼也可能發生。

        回家後,醫生建議牠只吃敏感配方的糧,可是吃了兩日又不要了,正擔心,牠今天突然又有回了胃口,由一小口到半罐糧都吃得下。

        吃那麼多,但肚子卻不見脹起來,還是瘦得很。

        也不想考究了,牠肯吃,等於仍想生存及留在我身邊,那就這樣吧,反正很多事情都是無法解釋的。

        關慧玲

        
回應 (11)
我要發表
淺雪
淺雪 2014/04/06 09:16:44 回覆

{#icons_cat8}

2014/04/04 16:21:58 回覆

唔該晒你呀, 米米媽, 我收到你既信息喇,..... {#icons_cat1}

2014/04/04 13:01:37 回覆

知道小Miu穩定落黎, 真係可以鬆一口氣. 希望靈芝水繼續令佢舒服一D. 小Miu, 關小姐, 兩位努力呀!

關慧玲
關慧玲 2014/04/04 12:55:58 回覆

carmenhkm,

真是好消息。

不少網友都問我靈芝功效,我也是試試。不少貓友都有這經驗,給貓兒吃靈芝做補品。最近我連其他貓爺都給吃了。不過記著要稀釋呀。

至於透明液體,又真未遇過喎??

2014/04/04 12:44:29 回覆

小Miu, 加油, 關小姐加油

2014/04/04 12:28:54 回覆

請Ms.  關好好送小Miu走埋佢貓生嘅最後一程, 好聚好散! {#icons_girl5}

2014/04/04 12:23:07 回覆

關小姐, 我家貓仔吃了靈芝水一星期, 本來一年來的便便都有很多透明液體, 現在沒有, 是正常便便, 多謝你, 請問你養那麼多貓, 試過有貓痾透明液體嗎? 像鼻涕的, 是什麼原因呢? 醫生也無解答我.

2014/04/04 10:10:40 回覆

真係好消息呀,,,,,,,,,,小Miu您要繼續努力呀....

我家兩少爺,,今年一隻剛10歲了,,,我也更加寵牠,,希望牠得到更加多的愛,,而且真是與我更親近,每早7am,一定來我身邊睡一會,,超窩心的

{#icons_cat9}我也會每天一次攞住碗水比牠飲,,是親子活動之一,牠飲得特別多,,很滿意我的照顧,,,當然,我也很願意為愛貓服務....

讓牠吃好住好,,開開心心,,平平安安過一生。 {#icons_cat8}

2014/04/04 09:46:44 回覆

小miu情況有好轉,米米媽都安心番晒,我相信近排米米媽都有d落左型,大家都要加油呀..... {#icons_cat1}, 係呀, 米米媽, 我想問一問, 之前你有提過將靈芝粉末開水比貓爺們飲用, 效果係咪都keep到好好? 可唔可以比個牌子我, 同埋個份量係點開? 我想試下比我一家四口龍貓飲, 其中一隻年紀都有番咁上下, 身體機能都唔錯, 但之前一場小病, 我想同佢保養下身體, 等佢好d....你介意用私人回應我嗎?

 

2014/04/04 09:38:42 回覆

知道小 miu 好返些,真的好開心!!! 你地加油呀!!! {#icons_cat8}

2014/04/04 09:30:14 回覆

小Miu真係落晒型,心都痛埋 {#icons_girl5}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}