齊人福......

2007/09/28 21:27:27 網誌分類: 議員也瘋狂
28 Sep

香港人很有福,因為今年十二月,有兩位美人任我地揀,好哇!淨係得兩位乍,好易揀。

市民可以按(非次按)自己的 taste 去揀,你有民主 taste的話,你揀陳太啦!否則,若你投葉太,即係話你唔係民主(派)嘞。諗一諗,咁又算不算民主選舉呢 ?搲頭。

兩位有許多相同的地方:她們同樣是港英餘孽;同樣 C Club (唔係呀,葉劉細D架),我說的是司級官員;同樣曾經被人喊下台;同樣完成不了任期;同樣........是女人,但帶着四個字來參選;同樣是老鼠的至愛。

如今,她們被喻為政治重量級明星,挾着雷霆萬鈞之勢而來,全城哄動,一時無倆,不感令我想起:

多年來的各党各派,攪攪作作,什麼建制、民主,最終攪不出什麼花臣來,既不令市民寄厚,也無法令市民投信;偏偏就由這倆位曾被推倒的女高官,摧護重來,令市民觸目皆是。我相信,係時候各政党棍,好好反思、反省。

老鼠實在唔希望兩位至愛,參加這個不是妳死、就是我亡的遊戲,因為總有一個會令老鼠傷心、傷神。

不如,明年再來,同庭抗禮,一張名單,共闖議事堂,做一對筷子姊妹花。

(按:一隻筷子難揾難食,一双筷子天下難敵呀。)

回應 (3)
我要發表
2007/10/07 16:21:18 回覆
其實可以唔「揀」嘛.........
2007/10/01 08:29:13 回覆
唉!一山不能藏二虎呀!
2007/09/28 21:38:48 回覆
唉!現實永遠是殘皓的,但我相信掃把頭難受多D!
user