巴士的點評
巴士的點評
巴士的點評

B餐換意粉唔該

2014/04/16 08:45:23 網誌分類: 生活
16 Apr
        我昨日講完特首選舉有A、B、C餐,A餐即是全無篩選長毛都可以參選,是泛民至愛。B餐是阿爺有篩選但可以爭取他放溫和泛民入場,例如出現「CY、林鄭、張炳良」競逐的局面,是妥協方案。C餐是傾唔掂數,原地踏步照玩選舉委員會選舉,是僵持的死局。

        講普選好多人想食無篩選的A餐,但泛民和阿爺各不相讓,隨時拉倒,結局反而是硬食維持現狀的C餐,照目前嚟睇出現呢個狀況成數不低。

        相比之下,B餐衰衰地都叫做有得普選,還有溫和泛民參與。我昨日寫完「CY、林鄭、張炳良競逐」這個例子之後,好多人打電話畀我,話溫和泛民都唔少,不止張炳良,寫寫其他人得唔得,例如去過上海的民主黨單仲偕,或者民協馮檢基,都可能屬於阿爺所講「愛國愛港的泛民」,一樣去選得。我形容好似去茶餐廳食餐咁,叫句︰「B餐換意粉唔該」,雖然唔係完全換甚麼也可以,但你食飯、食意粉、甚至食公仔麵都得,在有限的選擇中有得揀。

        講起民協基哥,佢?家係泛民飯盒會召集人,搞民主三十幾年,找他選特首亦不失禮,若然他能夠拉幾票出來支持一個妥協方案,令政改方案可以在立法會通過,更可以因推動普選而留名歷史。

        不過一講起「拉走幾票」,其實就觸及泛民內部的敏感話題,李柱銘要去美國,其實就是想喝住部份想同阿爺講數的泛民(用我的講法係想食B餐的泛民),你不要胡亂妥協,要企硬,要爭取最純粹的普選(即是上述的A餐),無就不如拉倒,不如上街,迫到有為止。李馬丁對幾年前政制改革時,民主黨幾票走去支持政改方案,特別反感。

        有政圈中人形容,這是李柱銘和司徒華的路線鬥爭,李馬丁要企硬,不完美的東西情願唔要。華叔較現實,有幾多食幾多,食完再爭。當年華叔尚在,民主黨才夠膽妥協。如今華叔一去,馬丁一喝,民主黨就要歸隊企硬。

        你估企硬阿爺就頂唔順要大讓步,還是你企硬他與你鬥硬?我覺得泛民企硬好難迫到阿爺讓步,反而好大機會係拉倒兼政制原地踏步。泛民同共產黨打交道咁多年,難道看不到這種結局嗎?

        wh.lo@bastillepost.com

        盧永雄

        
回應 (0)
我要發表
user