關慧玲
關慧玲
關慧玲

生日快樂

2014/04/25 12:11:24 網誌分類: 生活
25 Apr
        哥哥一歲生日那天,家裏罕有地搞慶祝會,罕有的原因,是其他貓爺都沒有出生日期,只得哥哥有。

        哥哥依然像個小孩,一回家就纏在你腳下,雙手向上趴住褲管要你抱,有時當你坐下,牠「咪噢」一聲,便跳上你懷裏,把我的時間空間都佔住了,嗲得十分過份。

        開了一個罐罐給牠做生日蛋糕,再加一點平日牠愛吃的牛奶味小吃,牠開心得很,未拍照已想大啖咬,不過貓鬚沾到燭光,雙眼防備地眯成一線,但牠很快知道把頭打側,避過燭光吃到了。

        其他貓爺在外面依嘩鬼叫,質問點解牠們無得吃大餐。Mo仔不耐煩地來回踱步,米爺被牠煩得焦躁,忍不住出手拍打牠,叫牠放安靜點。

        既然如此,索性每個貓各分半個罐罐,闔家齊齊吃。米爺獲分特大號,免得敏感的牠不開心啦。

        生日嘛,不外是找個原因開心聚一聚,經過家庭會議,決定以後每年四月十三日是全體貓爺牛一,一齊食一齊慶祝,那就無偏心了。

        關慧玲

        
回應 (3)
我要發表
2014/04/25 14:31:36 回覆

哥哥,簡直是新一代萬人歌迷喇 {#icons_cat8}

毛色同花紋都靚絕,仲要嗲到飛起,緊係人見人愛啦 {#icons_cat1}

超級贊成(全體貓爺牛一生日),開心又熱鬧,,,,有您著數架關小姐 {#icons_girl1}

2014/04/25 13:41:11 回覆

關小姐,

"哥哥"個樣真係好靚仔, 好可愛呀 {#icons_cat8}? 好想錫佢一啖呀, {#icono0_18} 唔怪得您偏心佢啦. 諗起到時有八個貓頭, 圍住八個"魚肉蛋糕", 好興奮嗎? {#icons_cat2}

2014/04/25 12:55:43 回覆

因為我家全部都係浪浪, 所以入屋嗰日就係佢哋的生日! {#icons_cat1}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}