台之將亡?

2014/04/26 11:11:07 網誌分類: 影視
26 Apr

標題果個「台」字係講電視台,唔係另一個「台」,大家明啦!

無線預告:「下星期一八點半黃金時段開始播影(西遊記)」。聽後一則以喜:果套不知所謂嘅「愛」劇終於壽終啦;一則以驚,何解?

如果我冇記錯,呢套(西遊記)好似年前響另一個時段播過,當時我冇睇----講真,呢個故事都唔知睇左幾多次!心諗:仲有咩好睇吖。

不過,有次響飲宴遇倒某師伯,佢話呢套劇啲特技拍得好精彩,佢追緊咁講。

但係,呢套劇既然播過,竟然響黃金時段重播一套唔係自己制作嘅劇,意味啲咩嘢呢?隔離台有段時間都好風光架,套套自己制作嘅劇都叫好叫座,當時攪到無線陣腳大亂;後來隔離台停止自己制作,播晒啲買番嚟嘅片,依家咪....

我都算係無線擁躉,即使播緊嘅節目唔係咁吸引,我最多係開住部電視做其他嘢,從冇諗過轉隔離台!但係近呢一年,真係連我都冇法忍受:「師父?、愛我?、M Club、食平?....」嘩!點頂呀......冇嘅,早抖囉!我叫自己啫:中醫有云,唔好遲過十一點瞓,唔係好傷肝架!

先在此向無線致謝。全靠佢我依家先有覺好瞓!

回應 (4)
我要發表
2014/04/27 11:06:34 回覆

說得對!

ycf
ycf 2014/04/26 22:17:37 回覆

或許,因為佢口咁樣做,先俾到我學番好某D野.

2014/04/26 20:36:43 回覆

係囉!向佢三鞠躬囉。

2014/04/26 18:23:59 回覆

人地用心良苦呀!老人家要早睡早起,身體才會好!

user