由近變遠、由親變疏

2014/05/12 07:41:26 網誌分類: 親情
12 May

母親節剛過去,係時候返回現實啦!現實?係人都知現實係好殘酷架啦!

我住果個屋苑,最吸引人之處係可以養貓貓、狗狗---竉物有好多,不過除左貓狗,其他竉物你唔會或極少會帶佢出街,養左都冇人知!

正因如此,屋苑附近有不少獸醫,所以有不少人、即使唔係住響呢度,都會千里而來帶竉物睇醫生;所以,每次行落街,都見倒不少好得意嘅貓狗;更加見得多嘅,係狗主人放狗,一手拎住水同報紙、一手拿住狗繩,要招呼隻狗大小二便(所以我打死都唔養狗、寧願養隻高竇貓)

為甚麼有人寧願養狗,都不要生小孩?

轉載(原作者:曾志豪)

因為,狗永遠都需要你,但小孩,往往以脫離父母作為成長的標記。狗由BB開始,一直到老去,只要主人願意,狗都願意和你睡在一起。

小孩,總是盼望,甚麼時候可以掙脫大人的牽手。

養育小朋友是一個很殘酷的經驗,父母要經歷小孩子「由小變大、由近至遠、由親變疏」的必然規律。

父母和孩子曾經是如此的接近:依偎在媽媽懷內吃奶,看不見父母在視線範圍便號哭大叫,每隔兩秒便要父母摟抱。但這種「近」是有盡頭的,再長途的巴士也有到終站的一天,很快,父母便要經歷「遠」﹕孩子要求有自己的房間,要求歸家的時間可以更晚一點,要求可以搬出去住。「你的孩子早晚不屬於你」,是每個父母都要接受的現實。最殘酷的是,這無關父母用幾多心思照顧孩子,也和你的孩子是否孝順無關;即使你眠乾睡濕,你的孩子也是火山孝子,但現實規律,孩子長大了,便不可能留在父母身邊。

如果用投資角度考慮,生育是最不划算。你供樓,供足25年,只要你夠長命,你有權擁有層樓超過25年;但養小朋友,你供足25年,之後這個投資便會離你而去,與你無關。你供保險,25年之後便可以免供,享受紅利;仔女啊,即使你僥倖可以免供,也不會有甚麼紅利分給你,不論是金錢紅利,還是時間紅利,否則何以有許多阿伯坐在公園捉棋?

父母如果因為工作忙碌而疏忽照顧孩子,那是「虐兒」。孩子如果因為忙碌而忽視父母,那叫「事業心」,是好合理的。

父母是天下最蝕底的投資者,弔詭的是,孩子,你明天也會變成父母。

看後是否令人唏噓,但係亦好真實!不過,撇開投資呢個想法,你當父母養仔、仔養仔係一個自然定律,會否好過點呢?

回應 (7)
我要發表
2014/05/13 10:24:23 回覆

CAT,同意你的想法,仔女都很辛苦,有時要互相體諒!有個電話一句關心語已經很開心!

2014/05/13 03:52:25 回覆

現在做父母要豁達,唔好望回報,有回報係好彩!

現今社會競爭力特別大,我都好体諒子女工作壓力唔少,又有自己家庭開支負担,供養兒女,盡可能我都唔想麻煩佢地架!間中返嚟探望吓两老,一齊去食餐飯,我倆好安慰架啦!

2014/05/13 00:53:18 回覆

生兒育女是天職,是人類的責任!而家的人唔肯生是因為唔想孭責任!見到小朋友長大是樂趣,養育兒女期間很多樂趣是金錢買唔到架!我唔會當是投資!是責任!我總認為付出左一定有回報,不一定是金錢!細女在面書講一句媽媽,我愛你!令我開心得很,甜在心!

2014/05/12 18:02:31 回覆

多謝到訪!很有意思的短片。

幪面馬仔
幪面馬仔 2014/05/12 16:50:36 回覆

2014/05/12 14:58:09 回覆

說得是呢!

2014/05/12 14:44:59 回覆

如果好似最後個幾句咁,做人會開心好多添。

user