PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

六月翻轉紅館舞台 草蜢:AB餐任你揀

2014/05/12 10:44:05 網誌分類: 娛樂
12 May

        相隔四年,草蜢再開演唱會,下月舉行的《BETHREEGRASSHOPPERINCONCERT》開賣即爆,觀眾似乎很期待三子在台上爆肌熱舞,「唔跳會老㗎,我知好多人會覺得唔好意思跳,睇騷要坐定定唔敢郁,但睇草蜢點可以唔郁?」三子你一言我一語的說要帶動現場氣氛,又套餐又FreeHug,務求觀眾睇得開心,「因為太多歌想唱,所以我們特設AB餐任你揀,Rundown上會有唔同,如想足本睇草蜢就要睇足兩場先得。」草蜢還要強調這次不會推出任何錄像產品,那你還有需要考慮麼?記得準時入場。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭燕燕
攝影:袁東亮
 髮型:JackyMa@Headquarters
化妝:PuiPui
場地:紅磡都會海逸酒店

        有現場欣賞草蜢演唱會的,都會大讚他們在台上勁歌熱舞夠賣力,說到這次演唱會主題,蔡一智說:「BETHREE意指我們三為一體外,亦有BEFREE的意思,希望觀眾睇完騷會好FREE咁離開,其實我們都有留意社會時事,發覺大家生活都好繃緊,社會積了很多怨氣,希望能透過音樂發放正能量,又或者來睇騷郁動下身體,宣傳Slogan都係『我要跳舞,唔跳會老!』,既然大家工作好忙,無乜時間運動,那就係時候來草蜢運動會郁動吓。」蔡一傑在旁附和說:「係呀,你唔跳仲老呀!」連月來,三子狂操體能胸肌,務求再一次爆衫你睇。

        朱祖兒玩斜台

        舞台上的草蜢形象華麗,單看演唱會海報已覺吸引,「形象和舞台設計全交創作總監朱祖兒負責,他品味高,又經常周遊列國去拍廣告,所以都好放心交給他,海報上那三頂帽是他在法國搜羅到的ArtPrint,木條製,好有藝術感。」蔡一智大讚朱祖兒的舞台設計好獨特,「他常說草蜢不能做到solo歌手那種四四正正,所以每次都為我們設計傾斜式舞台,話企上去就好有型,但變相就要我們在一個斜台上跳舞跑步,體力消耗好勁。」

        蘇志威大呻早年試過在全傾斜式的舞台上奔跑狂跳來保持平衡,「其實真係有難度的,因為演唱會燈光有限,好容易發生意外,加上我們的鞋都有踭,又試過着條裙有成塊布咁大。」蔡一傑笑言他們的裙跟小鳳姐的裙有得揮。

        蔡一傑玩freehug

        事實上,我覺得在香港睇演唱會是很超值的一回事,而草蜢這次更想盡辦法為觀眾送驚喜,蔡一智說:「有次早餐例會想到AB套餐Rundown,以單雙數去區分,如你想足本睇就要睇兩場先得,蘇老闆仲話不如整套票餐,讓外地觀眾來港睇騷之餘又可以玩兩日,現在還想叫蔡一傑企門口玩freehug。」蔡一傑笑言草蜢是太貪心想唱多些作品。蘇志威笑着說:「你都知紅館過十一點半就要罰錢,但尾段聽到觀眾嗌encore,見興奮又多聲的話,我們又會衝出來,為免會煩到老闆,所以不如分兩日唱,你鍾意可以捧足兩場。」

        十月出新碟

        說到演唱會主題曲《我要跳舞》旋律由慢到快,甫派台即上熱播榜,蔡一智表示新歌將排在演唱會第一首演出,都係那句「不要遲到!」有人問草蜢幾時出碟,蔡一智表示為免影響質素,決定做完演唱會才慢慢做歌,寧願新碟延遲至十月推出,他說:「現在唱片宣傳期比以前短,好難再有以前張學友《每天愛你多一些》咁經典,先整首演唱會主題曲是讓大家睇下草蜢的新style,加上周杰倫、王菀之都有交歌,你試想想,周杰倫寫首快歌畀草蜢,他的快歌會係點呢?很期待,仲要話佢自己唔得閒編曲,可以任我哋點玩,我覺得件事會好得意,歌詞走唔甩都係林夕和Wyman,還有新進的Wylie,又即管睇下今次造出來的作品會否令大家耳目一新。」草蜢的廣東碟和國語專輯將同步推出。

        黃柏高

 
 
 
■蔡一智的新歌《我要跳舞》旋律由慢到快,用來作演唱會開場,一流。
■蔡一智的新歌《我要跳舞》旋律由慢到快,用來作演唱會開場,一流。
 
■上次演唱會,蔡一傑在台上玩爆肌,台下觀眾即瘋狂叫囂。
■上次演唱會,蔡一傑在台上玩爆肌,台下觀眾即瘋狂叫囂。
■蘇志威預告有Encore環節,「觀眾嗌encore又興奮實衝出來,所以班底一定要玩得熟。」
■蘇志威預告有Encore環節,「觀眾嗌encore又興奮實衝出來,所以班底一定要玩得熟。」
 
 
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.