joboche1
joboche1
joboche1

無線鼓勵爆粗?

2014/05/13 15:44:51 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
13 May

今日娛記報導無線為左谷世界盃, 不惜用收費台開十九頻道, 由名咀勁辣議員黃毓民爆粗講波經, 開咗無線自一九六七年成立以嚟最出位嘅一個商業決定! 當然, 用收費台攪埋呢啲四年一閏嘅節目, 喺要申請無線收費台嘅人都足秤十八歲先至可以參予. 條數計得過, 話就話揼咗幾億攞獨家播映權, 點都會贃番轉頭嘅.

 

往年比有線攞咗播映權, 仲玩出既侮辱又苛刻嘅條件, 吹到無線啤啤聲, 仲谷氣谷到大頸泡. 所以, 為咗唔想繼續比有線寸, 無線落重本攞今屆世界盃獨播權. 雖然話在商言商, 各有各做! 去到尾, 都喺益咗啲外國集團. 與其喺咁, 幾間香港電視媒介何不唔坐低飲杯茶食個飽, 傾下聯手競投下一屆, 仲好過自傷殘殺.

 

講番爆粗呢家嘢, 冇得話應唔應該! 呢種喺口同鼻拗嘅問題! 有人覺得好大件事; 有人覺得喺好小事! 有人覺得增加感情; 有人覺得有傷感情! 有人覺得喺廣東傳統地方語言好應該尊重; 有人覺得爆粗本身已經喺唔尊重人哋唔值得鼓勵! 筆者認為爆唔爆粗喺睇當事人自己有冇咁嘅需要! 能夠自我控制唔講就更加好!

 

無線今次攪呢種節目, 在一般普羅市民球迷嚟講喺好事, 加上無線近年做唔出好戲比全港市民睇, 如今難得有咁嘅機會擦吓鞋, 攞番個好印象, 都喺情有可原. 至於應唔應該爆?  或者我哋平時表面唔會爆, 卻唔等如內心唔想爆或唔敢爆, 有可能喺個內心爆咗好多次都未定! 不過呢種情形, 畢嬲喺天知地知自己知啫!

回應 (1)
我要發表
ycf
ycf 2014/05/13 23:29:33 回覆

老實講毓民講粗口,並非第一次損害自己基督徒形象,究竟現在的vb為何要做一些如此低俗的東西,這令我想起十多年lmf的一張' 大懶堂'有幾首講粗口的歌,你越鬧他們無品,他們就高興,也難怪這張唱片大賣,我希望tvb,不要因此而被人投訴.

user