黑、白、灰

2014/05/18 15:46:36 網誌分類: 哲學
18 May

小朋友開始接觸顏色,或者開始學畫畫,老師會講:太陽係紅色、月亮係黃色、天係藍色、海係綠色.....

我諗梗係咁教啦!如果唔係,何解太陽會係橙紅色呢?你望倒咩?月亮唔係白色咩?何解又變成黃色?天雖然係藍色,但雲係白色,所以正常嚟講,我地望見個天係藍同白色(梗係講好天果陣啦)、至於海嗎?依家響西貢海下睇倒個海可能仲係綠色,其他嗎......

一切都會變,無論係大自然環境、或者係人!

小朋友大左啲,老師會教佢:紅加黃係橙、紅加藍係紫、紅加黑係啡、黑加白係灰...

每遇倒大事大非,人通常得兩面----非黑即白,正邪不兩立!如果講緊果啲係政府政策,政府發言人最叻嘅辯駁係:法例上有好多灰色地帶,我地要慢慢研究吓,睇吓有冇需要修改法例-----跟住?咪不了了之....

大人教細路,梗係教佢地唔好講大話----講大話係唔啱嘅!但係,有冇諗清楚,有邊個人未講過大話?

講大話的例子比比皆是:

當熱戀時,女朋友問男朋友是否淨係愛佢一個?即使唔係,你認為佢位男友會點答佢吖?

拍緊拖果陣,一對戀人食飯,女友明明未飽,但男友問佢飽未?佢會點答?

約左朋友見面,你明明遲左出門;朋友來電催促,你會點答?

你打緊一份工,要告假去見另一份工;如果咁啱趕緊工,老板梗會問你:有咩嘢重要事,非請假不可!你會點答吖?

朋友送你一份生日禮物,果份禮物對你嚟講係完全用唔著嘅;偏偏朋友係都要問你鍾唔鍾意份禮物?你會點答?

其實人的一生,經常都會講大話!最主要講大話嘅目的係令其他人心中好過啲,而唔係想傷害人啫。

回應 (6)
我要發表
2014/05/20 14:18:57 回覆

CAT,原來你才是大話高手! {#iconb_325}

2014/05/19 10:25:23 回覆

Van仔,您阿媽啱啱同您講嗰句都係真話梨架,佢冇講大話噃! {#icono0_3}

2014/05/19 09:50:39 回覆

阿夢:竟然俾你發現我講大話,抵獎!

阿仔:你唱歌好叻呀!

2014/05/19 08:22:06 回覆

如果朋友送禮物給我,一定會話好啱和好靚。

2014/05/19 06:08:54 回覆

紅加藍係紫色呀!

2014/05/18 23:44:47 回覆

我都想你講大話等我開心些! {#iconb_251}

我既世界是彩色的,成個衣櫃都無黑同灰既衫! {#iconb_340}

user