不能中立

2014/05/23 12:35:47 網誌分類: 政治
23 May

離開左職場快兩年啦!以前響公司每日睇十幾份報紙(包括幾份免費嘅),依家雖然冇免費報紙睇,我每日都一定買一份嚟陪我食早餐。

可能你會話:街外大把免費報紙攞;要不,上網睇慳番啦!

唔好意思,我住呢度方圓幾條街都冇免費報紙,要攞就要行上火車站!我邊有咁神心吖---加上比較多嘢睇果份「頭條」要入左閘先有得攞!咁咪貴過買一份!

至於網上睇,我覺得好費神;兼且要左搵右搵,我祇會因為想搵某一個議題而上網摷資料。

言歸正傳,如果你做個調查問市民:你支持左邊、定係右邊(唔駛劃公仔劃出腸掛)?

答案得三個:第一. 我支持左邊;第二. 我支持右邊;第三. 我兩邊都唔幫,我中立嘅。

支持左或右,好簡單易明,但係中立一詞,個人認為冇一個人可以絕對中立嘅。等如我早幾日講:冇一個人可以唔講大話一樣。

何解?事實上,得咩?中國人講得好:針唔拮到肉就唔知痛。冇事影響倒自己嘅,當然可以不聞不問;當有嘢殺到埋身果陣,就唔同講法啦!

鬼唔知垃圾站、焚化爐、堆田區、骨灰盦呢啲嘢,都係冇佢唔得!但係如果政府建議響你住果區興建,你仲會唔會大聲講:我中立,冇意見吖?

相反,如果政府建議興建公園、單車徑...可能你又會大聲疾呼:點解我果區冇?

依家每次立法會有重大議題討論,必定有幾位「議員」經常攪攪震,無非想早啲收工啫;他們所作所為相信不會得到大部份市民認同;可是,每到選舉之年,佢地又一樣獲選入議會。有分析認為選佢地嘅人:

一. 認為議會入面一定要有反對聲音。啱嘅,如果唔係「係又反、唔係又反」的話;

二. 依家啲年青人較以前反叛,果幾位捉倒年青人反叛性格,所以有一定年青人支持;

三. 依家政府真係弱過藥煲,好多人鍾意睇議會久唔久有呢啲嘢,作為茶餘飯後笑料。咁佢地咪可以咩嘢都唔做---鍾意就響會議廳坐一陣、唔鍾意嘅搵啲嘢攪吓搏俾人趕出議會、就算走唔倒,起馬都收倒宣傳之效吖!(傳媒亦樂得有嘢好寫)

身為土生土長的香港人,亦曾以公務員為終身職業的我,當然唔希望政府處於弱勢;但香港在植民地管治後期,聰明的英國人在撤出香港管治前的十幾年,經已諗定一個所謂代議政制(即係區議會)。何解我話佢地聰明?因為佢地最初推行代議政制嘅時候,係有委任議員嘅----因為英政府好清楚委任議員有佢嘅存在價值;如果全部議員直選,政府就會失控!

隨著九七來臨,好多人以為好民主果位「肥?」就成日講:香港應該有民主,委任制唔應該永遠存在。(不過,香港一日係仲係英國管治,你諗都唔好諗)

聽落真係好似好為香港人諗咁。你問吓佢:「何解響香港仲係植民地年代唔推行全部民選嘅議會?」(因為佢地好清楚行唔通囉)

所以,每逢大事大非,香港人點會冇立場?點會中立?無論你心裡面諗咩嘢,都會偏向某一面!

回應 (3)
我要發表
2014/05/24 08:35:54 回覆

何止曾主席,我諗會議廳度百份之七十嘅人都唔希望佢地存在響度---粗鄙言語、扭曲咀臉、暴徒行為,極盡視聽之虐待!

ycf
ycf 2014/05/23 22:52:42 回覆

老實講,我係支持中立,那三位令人頭痛的滋事分子,如果我係曾主席,早就將佢口地趕坎,為免影響議事規則,及破壞立法口既進度.

2014/05/23 16:21:42 回覆

我覺得三好啱,成日的議員都係咁,好似想比人趕出街。

user