童年時,~舊文

2014/05/27 22:22:38 網誌分類: 未分類
27 May

我有一個很快樂的童年. 當超伯和k.c鑽研棋藝,學緊天下無敵蓋世武功時,tt還是一個小小女孩. 小小女孩玩小小女孩d嘢,例如在騎樓,超伯用泥砌咗一個小小,小小魚池-- 好似洗澡盆大,有假石山,釣魚郎,水草,很多時我望住d魚游下游下,就拿網, 撈起d魚晒一陣太陽---當然係離水. 又或超伯在他搭建的黑房,沖哂緊佢d沙龍傑作,我就會打開黑布簾,叫声 佢,咁就走哂光.............o 我還有幾隻狗,亞豬,多利,亞豬老婆,生咗四五隻又肥又可愛的小狗.多利 會落街玩,會敲門入屋. 又有一隻,loyee唔知係边執番嚟~烏龟仔,可惜有次家裹油漆,滴盲一隻眼 (又會咁啱,伸個頭出來.) 又有一隻會落街玩(我地住二樓),玩完自己擒櫈仔行番入籠,咯咯叫,生新 鮮蛋嘅黄家雞. 又有一隻疴尿係我頭,等我冇運行嘅醜樣貓.......o唉.......o 童年時,童年事,深刻印在腦海中,趁集体回憶熱,各老友每人吹番dd好噃? 吹下水啦,please.

回應 (8)
我要發表
2014/05/30 23:49:05 回覆

我阿媽養過兩隻貓,一隻同老鼠玩,玩完食左佢!一隻唔駛捉鼠,阿媽話佢治鼠,有佢在無老鼠出沒,佢病死後立即見到老鼠。也養過雞同鴨,有一隻雞隔日生雙黃蛋,但很奇怪,只生左三隻雙黃蛋就無再生雙黃蛋!我地三姊弟一人一隻。

2014/05/29 00:42:02 回覆

搬上公屋養果隻貓身體好差,跟住便去了另一個世界了。

2014/05/28 23:30:01 回覆

有呢個制咩?係邊?

2014/05/28 23:13:24 回覆

tt, 以前我用 ipad 唔識分段, 而家知道可以打

, 咁就會分段架喇!

2014/05/28 07:19:04 回覆

細個住舊樓有養貓,以前舊樓多數養嚟捉米奇,我唔討厭又唔算鍾意,但好怕夜晚見到佢哋對眼,發光.......

後來都有隻自來狗叫「多利」,搬上公屋初期都養過貓,但無咩印象咯!

 

2014/05/28 06:59:05 回覆

屋企養咁多小動物,一定好熱鬧。

2014/05/28 03:03:26 回覆

一定一定!而家眼瞓到不得了,等我瞌陣先再來吹水!

2014/05/28 00:23:46 回覆

我童年很平淡但很開心!第我應付完後日唱局又吹水一番。

user