M Club女子俱樂部

2014/06/04 11:35:09 網誌分類: 影視
04 Jun

都做完咯,依家至講?

因為我一直都唔知自己夠竟對呢套劇點睇?話佢好睇,唔覺!話佢唔好睇,又唔可以完全咁講----唔似得「西遊記」或者「師父?」,睇一兩集經已可以判佢死刑。

上星期播緊大結局果陣,姪女whatsapp問我:

「你覺得M Club 好唔好睇?」

我:「淨係睇阿旦囉!呢種好男人去邊度搵---有足夠空間俾個老婆、但老婆需要佢幫手、佢又一定企響老婆果邊、處理婆媳問題又恰到好處。不過,陳慧珊個妝化得好難睇,真係似個巫婆!」

姪女:「但係佢跳aerobic真係跳得好好喎!」

我:「呢套劇可以吸引一些有類似童年回憶嘅人,但係我嘅童年係往事不堪回首!」

如果要讚,我覺得果幾位年輕時的角色、與長大後的女角真係有幾分相似。亦好似人地話齋:細時靚、大時唔靚一樣!睇吓丹丹同子倫就知啦。

睇倒小詩因為要個老公同佢扭蛋、結果攪到個老公死於非命時,真係火都嚟埋----幾十歲人咁無聊!邊行邊講電話都經已係危險動作,仲要隻蛋跌左出街叫個老公去執:唔係謀殺、都係誤殺啦!

嘉麗個男朋友又係不知所謂---唔係因為佢窮,祇係因為佢從來唔搵嘢做,游手好閒,成日發白日夢,點嫁得落呀?嫁佢難道成世靠大姑奶接濟?

張慧儀與陸永的一段情亦睇到人毛管動。

人生難免有遺憾,成套劇其實無必要做到所有嘢都大團圓結局----肥菜與外藉醫生嘅一段情全無說服力!

回應 (6)
我要發表
2014/06/05 17:49:22 回覆

有睇大結局,陳慧珊個狀唔靚。

2014/06/05 12:35:13 回覆

一無是處,不知所謂,醜女盡現,不合邏輯!

2014/06/04 23:20:30 回覆

有時放工返嚟,開左電視要啲聲,但係都係無睇過! {#iconb_273}

2014/06/04 21:01:39 回覆

呢套真係啲啲都無睇過!

2014/06/04 15:19:53 回覆

其實我係好有耐性嘅人!

2014/06/04 11:48:50 回覆

呢套戲我只係睇左第一集嘅頭10分鐘!唔知乜水,熄機!

user