joboche1
joboche1
joboche1

見聞_集_合訂72

2014/06/05 08:10:17 網誌分類: 今日隨筆
05 Jun

139. 琴師伴奏片段

其實邊有學咩野樂理ar? 個陣時人工又唔多, 個個月清袋! 只不過自己除左唱歌, 買書買CD, 都無任何不良嗜好, 先至自給自足夠使. 至於丹田氣囉喎, 學過下太極拳, 知道收腹練拳, 吸一口氣後, 有咁慢得咁慢呼出. 就係咁, 練下練下, 先至知道咩野叫做丹田. 對於跟拍子, 可能係聽CD時留意原唱者學番黎咋.

講實一句, 如果真係琴師口中講自己唱得咁好, 當年就參加清吧舉辦既歌唱比賽啦! 既然冇參加, 即係自己本黎就唱得唔好! 只不過琴師唔想得罪左客唔再幫襯, 先至講埋呢D又客氣又唔使本錢既門面說話. 今日想下想下, 而家既卡拉OK真係冇琴師伴奏咁好玩. 客人點歌, 琴師即刻起key, 你話佢地既功力有幾犀利?
(1212月稿)

140, 都是為了生存?

真是[賊公計, 狀元才]! 有黑客破解警方網站取得屬私隱資料, 令人質疑當局對[防黑]能力薄弱. 現今世界是網絡世界, 縱使有國際國家宣稱不懼任何黑客入侵, 去到最後仍然要扯白旗投降說一個服字. 當然, 黑客未能善用天賦才華利益世人是不可縱容, 但亦要每個國家政府做到國富民強豐衣足食, 黑客或可以杜絕.

所謂[衣食足然後知榮辱]! 不是聖賢先知同等修為的我們一班凡夫俗子, 為了生存而不擇手段, 在法理上而言是違法犯紀; 在掙扎求存而言不一定被認同, 但亦情有可原. 試想一個國家人人三餐不繼, 要他/她們似聖賢先知般守法, 豈不是強人所難? 舉例來說:要一班高官及一眾議員作無薪工作, 可以預見有怎樣局面. (1212月稿)

回應 (0)
我要發表
user