第一德勝(0918)東方日報.周維秉

2007/10/05 09:41:13 網誌分類: 問題公司.周維秉
05 Oct

文章轉貼自: 東方日報 dated 5 Oct 2007 
文:周 維 秉
專欄:關人股事
 

 

第一德勝在在需財


第 一 德 勝 ( 0918 ) 自 ○ 六 年 度 開 始 轉 盈 為 虧 , ○ 七 年 度 業 績 仍 然 未 有 改 善 , 虧 損 額 更 進 一 步 擴 大 , 公 司 更 淪 為 負 資 產 一 族 , 而 獨 立 核 數 師 亦 就 公 司 的 流 動 財 務 狀 況 提 出 經 修 訂 意 見 。 顯 然 , 公 司 管 理 層 有 必 要 盡 快 為 公 司 「 止 血 」 , 而 作 為 小 股 東 , 亦 宜 注 意 , 公 司 在 財 政 緊 絀 之 下 , 隨 時 要 伸 大 手 板 集 資 , 惟 以 公 司 目 前 業 績 發 展 , 實 在 找 不 到 加 注 理 由 。

 

已 淪 為 負 資 產 一 族


第 一 德 勝 主 要 從 事 出 口 業 務 及 特 許 成 衣 業 務 , 前 年 度 開 始 由 盈 轉 虧 , 蝕 2,242 萬 元 , 惟 已 公 布 截 至 今 年 三 月 底 止 全 年 度 業 績 再 度 「 見 紅 」 , 虧 損 額 更 擴 大 至 3,582 萬 元 。 截 至 今 年 三 月 底 止 , 公 司 銀 行 及 手 頭 現 金 僅 餘 874 萬 元 , 更 淪 為 負 資 產 一 族 , 資 產 淨 額 為 負 1,713 萬 元 。

 

細 看 其 業 務 分 類 , 出 口 業 務 的 營 業 額 按 年 下 跌 22% 至 5,746 萬 元 , 而 經 營 溢 利 則 下 跌 71% 至 只 有 208 萬 元 ; 至 於 特 許 業 務 , 雖 然 營 業 額 按 年 增 加 30% 至 8,064 萬 元 , 但 經 營 虧 損 卻 由 前 年 度 的 197 萬 元 擴 大 至 1,906 萬 元 。 年 內 , 公 司 銷 售 、 分 銷 及 市 場 推 廣 成 本 由 1,805 萬 元 增 至 2,596 萬 元 , 雖 然 行 政 開 支 有 所 減 少 , 但 在 入 不 敷 支 之 下 , 虧 損 擴 大 已 成 定 局 。

 

事 實 上 , 第 一 德 勝 的 出 口 業 務 收 入 正 在 下 降 , 而 毛 利 率 亦 由 前 年 度 的 26% 降 至 去 年 度 的 21% , 能 否 再 靠 呢 瓣 業 務 令 公 司 轉 虧 為 盈 , 看 官 心 有 數 。 至 於 特 許 業 務 , 公 司 以 「 Diadora 」 品 牌 在 內 地 及 香 港 設 立 超 過 320 個 自 設 或 合 營 品 牌 零 售 店 , 更 明 言 會 繼 續 擴 大 「 Diadora 」 零 售 店 舖 網 絡 , 惟 以 其 目 前 的 財 務 狀 況 , 如 何 應 付 業 務 發 展 所 需 , 實 乃 疑 問 !

 

此 外 , 第 一 德 勝 之 前 兼 營 「 HEAD 」 成 衣 特 許 業 務 , 惟 有 關 特 許 權 已 於 去 年 底 屆 滿 , 公 司 決 定 不 予 續 期 , 故 此 , 本 年 度 少 了 這 瓣 業 務 的 收 益 , 可 見 , 公 司 希 望 , 便 全 落 在 「 Diadora 」 品 牌 零 售 業 務 表 現 。

 

老 實 講 , 如 今 內 地 消 費 市 場 大 旺 , 內 需 股 有 價 , 但 偏 偏 第 一 德 勝 至 今 仍 未 能 好 好 抓 緊 千 載 難 逢 發 展 機 遇 , 幹 出 好 成 績 來 。 在 ○ 七 年 度 業 績 中 , 核 數 師 亦 對 公 司 的 流 動 財 務 狀 況 表 示 關 注 , 加 上 公 司 錄 得 負 資 產 , 要 在 市 場 尋 求 融 資 應 付 業 務 發 展 , 並 不 容 易 。

 

市 場 競 爭 日 趨 激 烈


面 對 出 口 業 務 表 現 今 不 如 昔 , 僅 餘 的 特 許 業 務 又 錯 失 早 年 擴 展 機 遇 , 如 今 市 場 競 爭 日 趨 激 烈 , 公 司 又 「 缺 水 」 , 如 何 突 圍 而 出 , 實 令 人 擔 憂 , 日 後 會 否 打 小 股 東 荷 包 主 意 , 供 股 集 資 , 雖 然 這 只 是 揣 測 , 但 作 為 小 股 東 , 亦 必 須 要 面 對 現 實 。 正 所 謂 「 長 痛 不 如 短 痛 」 , 呢 項 投 資 是 否 值 得 再 繼 續 持 有 , 實 在 值 得 深 思 。

周 維 秉

回應 (5)
我要發表
2007/10/06 00:03:39 回覆
要玩細价股係要跟市場趨勢,輪埸旺當然無運行咯,但係北水自由行一到又另當別論,因呢班係以小搏大之人呀,錢多買大股,錢小玩細股,一次北上骨場,個師傳話好多同事都係十一自由行到港開左戶口,講D號碼都吾識佢,哈真吹賬。所以末來港人要同國內股民共舞,否則吾夠佢地玩架,中央比佢地來,都吾知係我地學佢定佢學我地,佢地炒股最緊要有波幅什么因素都不理,現時係國內市場最細价係5至9元的股票吾夠十隻,將來佢地一到本港細价股……哈上天堂都似。希望係0甘啦,哈哈哈哈。
2007/10/05 22:33:13 回覆

to 叉燒,

說的也是,細股的爆炸力非同少可!

亦因為細股價少少地已經可以入場參與,所以是不少人的心頭好!

正如您所說的,有基金公司參與買賣的,可以看看,找機會坐坐順風車去~

同意:最緊要是有業績!有前景/希望!

 

2007/10/05 22:28:19 回覆

to 無端端,

就是要看看人家”精辟”的見解&分析嘛....知多d係醒d,唔買都睇o下呀!

以上...純粹個人意願~  

2007/10/05 16:58:54 回覆
其實細价股並不可怕,現時好多基金公司都參加細价股投資,如惠理基金、西京、德銀、荷銀等等。最緊要係有業績睇到.有息派,有前景,就唔怕佢細咯。
無端端
無端端 2007/10/05 11:35:08 回覆
對於細價股,我一直都係敬而遠之,不敢盲從.
user