幸、或不幸?

2014/06/08 11:19:21 網誌分類: 愛情
08 Jun

司馬燕,1980年代初曾參選香港小姐,香港演員,於1990年曾為閣樓雜誌拍下寫真集,紅極一時。丈夫吳忠義為印尼華僑,二人育有兩子——吳澋滔吳澋耀

心目中的司馬燕,祇是不位半紅不黑的影視人物;N年前嫁夫生子,洗盡鉛華做歸家娘。

2012年10月,她確診患上胃癌,接受手術將整個胃部切除,呢幾年佢受盡癌魔折磨,還幸身邊有個多情夫婿及兩個乖乖仔照顧;其夫還於去年還特別陪她到荷蘭古堡補辦婚禮,一家人樂也融融,過百好友到當地致賀。

司馬燕夫婦也算低調,若不是因為患癌,根本冇咩佢嘅消息。記憶中她是嬌小玲瓏果類,不過,被病魔折磨由原本嘅一百磅體重至現時得番六十磅,都幾駭人!

與癌魔搏鬥的她,原來父親、兄嫂與兩位胞姊,當年均同樣因癌症離世,但性格樂觀的她,卻聲言未驚過:「我很樂觀,生死有命,既然發生了便要面對。頭痛醫頭,腳痛醫腳,就像患感冒一樣,去醫去食藥囉!煮到來便食,沒有甚麼大不了!」

她病發至今,一直表現樂觀----咁又係!開心要過、唔開心都要過,何不唔開心咁過呢?

曾經體重過一百磅的司馬燕,接受化療後暴瘦,現在只得八十磅,朋友都說她fit了又高了。拍攝當日,她笑說:「以前我上鏡有啲肥,依家就啱啱好!」
切除整個胃

眼前的司馬燕剪了一頭短髮,身形瘦削,比昔日有少少肉地的她細了兩個碼,但仍中氣十足地與記者分享患上胃癌及治療過程的心路。

「我哋一家人年年都有驗身,我身體一直都好健康,但自去年七月,舉家從北京搬回香港居住後,胃部開始唔舒服,一進食便嘔,體重更由一百零七磅下降至一百磅,但當時我並沒有特別理會。八月中去完墨西哥旅行返港後看醫生,當時醫生只話我胃內有幽門螺旋菌,加上忙於搬屋及為兒子找學校,緊張兼壓力大而引致唔舒服。」

Michelle照醫生指示食藥後,情況卻未見改善,仍繼續出現胃痛、嘔吐等症狀,她惟有另找醫生診治。「點知一check,醫生就話我係胃癌,由於情況危急,要即刻入院,入院後三日便進行胃部切除手術。」

至今Michelle已接受了三次化療,幸好她是樂觀派,「其實我已經好好,沒有脫髮和作嘔,只是體重急跌至八十磅啫,啲朋友仲笑我瘦咗仲映得高咗添!」

司馬燕坦言有兩個乖仔同好老公,人生已相當富足,蛇年願望,當然是身體健康啦!

其夫去年十二月辭工專心陪她養病;其實響呢啲情況,病人當然辛苦、但照顧佢地嘅人其實更苦,但係有咩嘢都祇能放在心中,不能有形於色。

呢一對手,如果可以嘅,希望可以拖住一路行落去,直至永遠!

當然,患上癌症,即使好得番都有排煩,真要嘆一句:何必偏偏選中我?但係另一方面,所謂患難見真情,若非得病,又未必發覺丈夫對己是何等情深、兒子又何奇孝順?一世人得郎如此、得子如此,乎復何求?

司馬燕、吳先生:努力、加油!

回應 (4)
我要發表
2014/06/09 09:05:44 回覆

佢地真係千里姻緣一線牽!

2014/06/09 08:29:04 回覆

好男人,好老公,好父親。

2014/06/09 00:16:53 回覆

人生冇十全十美! {#icono0_27}

2014/06/08 11:57:02 回覆

得夫如此,不枉此生!

user