浩南‧細細粒‧熊貓‧晒馬。會諗起乜?咪就係《古惑仔》熊貓遊 香港遊 HONG KONG 1600 p

2014/06/18 01:14:17 網誌分類: 生活記事
18 Jun

浩南‧細細粒‧熊貓‧晒馬。會諗起乜?咪就係《古惑仔》熊貓遊 香港遊 HONG KONG 1600 pandas hk touring route PMQ 元創方 AllRightsReserved WWF 1600 熊遊

 

如你喜歡,請給個LIKE^^

https://www.facebook.com/INTBUY
其他遊記
http://travel.fanpiece.com/lam728/

http://www.seewide.com/space-article-id-99060.html


http://lamhome2002.blogspot.hk/

老實講,似賣廣告多過推廣,收皮...啦

 


 

 

 

 

 



 

記唔記得日前fb有張相,係熊貓「佔領」旺角,仲有警察叔叔上前截住,唔知係咪想告佢哋非法集會,仲有警察拎出手機影低添。原來呢批熊貓天未光就快閃旺角西洋菜街,就係要同浩南哥影相!咁細細粒黎姿呢?熊貓就拉隊,轉移陣地去咗佢間美容院快閃兼影相。

 

 

今次浩南哥帶埋成班熊貓好兄弟喺旺角西洋菜街「晒馬」,目的係要撐保育同持續發展。浩南哥喺《古惑仔》個地頭係銅鑼灣,今次去旺角西洋菜街,可以話係跨區晒馬。由於天氣比較熱,工作人員怕熊貓們「出汗」(佢哋係紙造嘅)辛苦,因此以最快捷速度完成拍攝工作,浩南哥話:「工作人員很厲害,好快手抱晒啲熊貓出嚟,然後好快咁影咗一堆相,過程唔需要半個鐘!」

 


 

浩南哥仲話:「記得小時候去親戚屋企玩,啲大人圍住打牌,班細路就自己玩遊戲,成日會諗埋好多唔同方法懲罰輸咗嗰個。而我就唔好 彩有次俾佢哋就地取材,攞咗枱上嘅毛筆畫咗對熊貓眼,笑到佢哋標晒眼水,之後當然俾阿媽鬧啦!」

 


 

至於細細粒黎姿就話:「三個女同我一樣都好鍾意熊貓,每次去海洋公園都要去參觀熊貓館。而且當我俾佢哋睇我同紙糊熊貓合照,都話要同我一齊呢班紙糊熊貓BB。希望大家都可以一起出力,保護熊貓們繼續快樂生活於大自然之中,免受人類及環境的傷害。」

 


 

黎姿三個女從小已學習環保知識:「放假嘅時侯,佢哋會用舊物件創作一些小工藝品,例如紙巾盒、相架及花瓶等,好有心思之餘,都整得幾靚口架!另外,我們一家人都會去農莊一齊耕作,體驗農夫辛勞嘅工作,俾小朋友知道日常食物得來不易,需要好好珍惜!」

回應 (0)
我要發表
user