06.19 維多利亞公園 快閃 1600 熊貓 時間地點 海洋公園 快閃 熊貓 1600 熊貓遊

2014/06/19 05:35:32 網誌分類: 生活記事
19 Jun
06.19 維多利亞公園 快閃 1600 熊貓 時間地點 海洋公園 快閃 熊貓 1600  熊貓遊 香港遊 HONG KONG 1600 快閃 pandas hk touring route PMQ 元創方 AllRightsReserved WWF
明天維園見

12點~14:00

 

見到SAY HI呀!

 

聽日就係第三個開放俾公眾的快閃地點 ﹣ 維多利亞公園!除咗有1600 熊貓睇之外,一如以往,現場嘅義工仲會跟市民分享保育常識㖭!一齊嚟幫義工們打打氣啦~!



 



 


 

銅鑼灣的街坊都記得嚟支持下啦,聽日下畫12點至2點維園見啦!

 


 


 

快閃巡迴就嚟接近尾聲,想了解多啲保育及可持續發展資訊,6月25 日到PMQ元創方參觀 「1600熊貓遊香港.創意X保育展」啦!