1600熊貓聽日上晝8點至10點就會齊集皇后像廣場,同市民一齊

2014/06/22 02:54:11 網誌分類: 生活記事
22 Jun

1600熊貓聽日上晝8點至10點就會齊集皇后像廣場,同市民一齊開P呀~!

 

http://www.seewide.com/space-article-id-103920.html

1600熊貓聽日上晝8點至10點就會齊集皇后像廣場,同市民一齊開P呀~!




【最後召集 】剛遊完電車河,沿路同好多市民打招呼,1600熊貓興奮的心情都仲未平伏完,轉個頭又同大家見面啦!聽日就係最後一個公開快閃站 ﹣ 皇后像廣場啦!

1600熊貓聽日上晝8點至10點就會齊集皇后像廣場,同市民一齊開P呀~!記得霸定個靚位同熊貓影相呀~!

快閃巡迴已經到咗尾聲,想了解多啲保育及可持續發展資訊,6月25 日到PMQ元創方參觀 「1600熊貓遊香港.創意X保育展」啦!

回應 (0)
我要發表
user