「1600 熊貓 遊香港.創意X保育展」聽日就係PMQ元創方舉行啦~! 熊貓遊 香港遊 HONG K

2014/06/25 04:19:28 網誌分類: 生活記事
25 Jun
「1600 熊貓 遊香港.創意X保育展」聽日就係PMQ元創方舉行啦~! 熊貓遊 香港遊 HONG KONG 1600 快閃 pandas hk touring route PMQ 元創方 AllRightsReserved WWF
「1600熊貓遊香港.創意X保育展」聽日就係PMQ元創方舉行啦~!

如你喜歡,請給個LIKE^^以後提供更多資訊給你

其他遊記





好感謝各個義工、團體和參與者,在大家齊心合力的支持下,1600熊貓先可以遊遍每個香港人都熟悉又美麗的地方!
所以我地都準備咗10款香港地標造型的熊貓印章,擺設於PMQ元創方的不同地方,希望大家可以一邊搵熊貓集齊「印仔」一邊遊覽呢個由「已婚警察宿舍」原址活化而成的地方啦!大家可以自備簿仔,同時我哋都有「1600熊貓印章專用集圖小冊子連貼紙」出售比大家選擇!
除此之外,經過一個月的快閃遊香港活動,1600熊貓喺香港各處都留下了足跡,亦拍下了不少令人驚喜的靚相! 我哋收到不少朋友對呢輯相嘅提議,希望我哋可以推出相集,將呢輯相收藏留為紀念! 我哋亦認為推出相集的提議很好,但可惜製作需時,未能趕及印製。於是我哋最後決定推出一套「1600熊貓遊香港」明信片,記錄了1600隻熊貓以遊客身份遊走全港多個著名地標的盛況。
所有印刷品都係以 Soy ink 印刷的 FSC™產品。Soy ink (大豆油墨)即是以大豆油為材料所製成的工業印刷油墨,相比於傳統以石油為材料的油墨,大豆油墨被認為較為環保而且利於廢紙回收再生工程~!而 FSC™ 產品即代表產品符合推廣健康森林環境同社會的標準㗎!
嚟PMQ 元創方探望1600熊貓之餘,到 S214 室選購1600 熊貓印章專用集圖小冊子連貼紙及「1600 熊貓遊香港」明信片套裝啦!
*所有收益,將作展覽營運用途
回應 (0)
我要發表
user