點金勝手

2014/06/29 11:02:30 網誌分類: 影視
29 Jun

唉!「西遊記」終於播完咯。好彩,無線抽起左原本打算接住播果部----??BB(肉麻)嘅劇,不過,取而代之嘅都未必好得去邊!

播緊果套「點金勝手」,每晚睇見三個「騎呢」人物,間中打吓冷震!算係響嚴夏中加添左啲冷氣。何解?

我美國嘅大佬、姪仔和上海工作嘅姪女一家人都到左香港,祇逗留幾日便走;尋晚約左親友食飯聚聚。我問姪女有冇睇「點」劇?佢話有。

我問:「覺得好唔好睇?」

姪女:「唔好!不過都好過M Club啦!」

我:「嘩!我見倒林子善個look 就頂唔順;呢套劇響萬勝節出街就差唔多!」

演肌肉(著冇袖貼身衫)、帶一隻耳環(代表咩)、塗黑色指甲兼畫左兩條深黑色下眼線!

正常一間公司,會唔會請個咁嘅人做嘢?如果佢係藝術或者特別行業工作者,咁就冇得好講啦!

呢套劇,佢嘅身份係上市公司老板嘅心腹---智囊、甚至打手(佢唔驚整斷或者整花啲手指甲咩!)

不過,有其手下必有其上司!佢上司都唔好得幾多:

登台look!

又係帶一隻耳環!著鞋唔著襪;衣服顏色夠晒繽紛,彩虹七色有齊---紅係大紅、黃係sharp黃、......還有三個骨褲!雖說是入時著法,但係以集團主席嘅身份,即使幾咁casual都有個譜;咁嘅look、我一定唔會買佢公司嘅股票囉!

徐子珊!唔好意思,越睇越討厭----專著埋啲貼身得嚟就要爆開嘅衫、套套劇(特別係角色仲係當警察)都著埋啲六、七吋踭嘅鞋!點可以搵呢啲人嚟當警察?根本都唔係做嘢嘅款!即使係當文職,要佢行爽步都唔得,我係老板、佢一定冇運行!

佢響套劇果個角色亦令人討厭!自己以為黃宗澤係害死佢老豆嘅人(至目前為止,都唔知係唔係),便設局要報仇;即使要報仇都祇係一個人嘅事啫,但係佢害左好多好多人,反而害唔倒佢以為係仇人果個!仲要人人同情佢----有咩嘢值得同情呢,佢唔死都冇用啦!

回應 (4)
我要發表
2014/07/01 07:01:14 回覆

冇睇,帶一隻耳環覺得夠型啩。 {#icono0_2}

2014/06/30 05:49:57 回覆

徐小姐髮型衣著,又土又醜,一的都唔識打扮,討厭,真人及角色,救命!

2014/06/29 12:12:08 回覆

男士戴一隻耳環,睇佢戴左定右,左係cute,右係gay喎!

2014/06/29 11:31:16 回覆

我間中都有睇,你講中我心中話!上市公司大老闆着短褲配西裝上衣,我接受唔到!

終於可以直接梨呢度啦! {#iconb_263}

user