PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

特訓20隻飛虎上戰場,錢國偉:班女仔真係好捱得!

2014/06/30 11:12:07 網誌分類: 娛樂
30 Jun

        動作電影再次成為主流,觀眾鍾意睇真功夫,吳京激戰TonyJaa的《殺破狼2》拍得如火如荼,錢國偉執導的《辣警霸王花》(暫名)亦不容有失,找來Jeana何佩瑜、蔡潔、李元玲等廿位美眉化身女飛虎,個個睇得又打得,說到那極速成虎的特訓過程更是笑中有淚,「班女仔真係捱得,動作武打場面都算密集,但她們全部親身上陣,現場你會見到這邊爬泥坑那邊打斛斗,外景場地又曬又熱,日日都有三兩個話唔舒服要Call白車。」錢國偉還大讚欣宜的動作場面表現出色外,還有肥姐當年的風範,他說:「她真有肥姐影子,是我們的開心果,見班女仔好慘就諗計緩和氣氛,嘻嘻哈哈咁照顧其他人。」

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭燕燕
攝影:袁東亮

        錢國偉玩Gimmick有一手,睇準動作片復興,馬上找來二十多位美眉演女飛虎,為了支持他,今次特意衝出香港遠赴馬來西亞實地探班,在片場看到班女演員鏡頭前毫不錫身,睇到人心痛,「電影公司老闆好鍾意惠英紅當年那部《霸王花》,這部《霸王花》都籌備了半年,自己喜劇拍過,激情又拍過,都想試吓拍動作片,跟《殺破狼》不同,講姊妹情多點。」

        錢國偉坦言選角最頭痛,要睇得打得又捱得,揀Jeana(何佩瑜)係因為我知她一向有練武,身手不錯,講真,着泳衣都睇到悶,不如換套軍裝。」Jeana聞言即擺出功夫手勢說:「其實我本身好鍾意運動,尤其係水上活動,差不多全都會玩,一到夏天就是我的世界。今次我着軍裝好型呀,自己又未試過警察這類角色,對導演和我都是一個新挑戰,我唔係好想再做靚女角色,最好黐爛臉見人,試多點不同的,最好今次做飛虎,下次做悍匪。」

        Jeana笑住呻辛苦

        說起特訓過程,Jeana笑住呻,「埋位拍攝前進行近兩個月地獄式訓練,加上教練好嚴格,要我們training的是over拍攝所需的,他覺得如你捱過這一關,到拍攝時可以輕鬆點,是好的,加上來到這邊拍攝,時間好密,有時真係攰,要爭取時間休息,試過化妝都會瞓着。」事實上,特訓是必需的,戲中演員大部份都非武打出身,還力求完美而堅持親身上陣,幸好有錢嘉樂為首的錢家班助陣,錢導說:「因為想加強體能方面訓練,特意找黑哥來Train班女仔,他的目標不是要大家好打,最重要是體能,因拍攝密度高,真的要體力去支持,又要爬山跑步游水,所以體力重要過功夫。」

        蔡潔死撐上陣

        憑《香港仔》一炮而紅的蔡潔亦說:「從來沒想到自己會接一部武打電影,好多人認為我個樣比較斯文和單薄,黑哥除了帶我們去跑步練體能外,還會把訓練加大誇張,例如那個跳坑訓練,拍攝跳三呎,但他要我們跳六呎,跳過仲要碌。另一場係要我們由四樓游繩下來,效果出來好型,有些演員的角色要扮到好騰雞,嗌晒咁,她們本身真係好驚,自然流露就得了,但我的角色要好硬淨,要扮到不在乎咁話唔驚好OK,但我其實都驚的。」重睇她們的官網微博手機短片,不在現場的我亦覺驚險,但Jeana就話:「我就好鍾意啦,因為可以免費玩這遊戲。」

        女星爭求突破

        我相信今天已沒人想做花瓶,這班辣警花為追逐馬拉惡人,不惜瞓身肉搏,拒用替身,結果個個女都弄到傷痕纍纍,錢導說:「今次以女演員為主,李元玲是名鋼琴家,她想有點突破和挑戰;岑麗香是第一次參演電影,她的角色有點神秘的;又有個開心果欣宜,她愈來愈有肥姐那種感覺,她在現場幫我在大家好慘的時候緩和氣氛,嘻嘻哈哈咁照顧其他人,她真的令我好懷念肥姐;童冰玉,是馬來西亞演員,還有Mandy功夫新星,錢嘉樂極力推薦的;男有伍允龍、盧惠光、小肥,好大班演員,最多有四十幾位演員同場;train班女飛虎自然要個女辣的女教官,所以找了梁琤、莊思敏、陳宛蔚幫手,還邀請到吉隆坡好紅、有票房保證的「大馬劉德華」,同佢傾談後才知他自小喜歡港產片,一開口就話自己睇晒成套古惑仔系列,令他好有興趣拍港產片。」

        黃柏高
■錢國偉導演睇準動作片有巿場,即特訓20隻女飛虎上場,我現場探班所見,堅係得。
■錢國偉導演睇準動作片有巿場,即特訓20隻女飛虎上場,我現場探班所見,堅係得。
■誰說女生着比堅尼跑沙灘先夠性感?軍裝其實都好得。
■誰說女生着比堅尼跑沙灘先夠性感?軍裝其實都好得。
■Jeana笑住呻,講到no big deal,但其實她們這班女飛虎全要上山下海的拍攝,辛苦到喊。
■Jeana笑住呻,講到no big deal,但其實她們這班女飛虎全要上山下海的拍攝,辛苦到喊。
 
■玩半空游繩,有人驚到大叫救命,Jeana就興奮叫囂,係開心到暈那種。
■玩半空游繩,有人驚到大叫救命,Jeana就興奮叫囂,係開心到暈那種。
蔡潔
蔡潔
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.