joboche1
joboche1
joboche1

公婆攻防戰

2014/07/03 08:06:21 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
03 Jul

俗語話齋 : 公說公有理, 婆說婆有理! 本嚟喺一家人, 好應該相依到老到死! 殊不知為咗一啲突如其來嘅事件, 攪到兩公婆各自為政, 從自己所企嘅立場大聲疾呼自己啱人哋錯! , 從來冇喺所鄙視或反對者嘅立場去睇, 喺唔喺對方錯得晒? 喺唔喺自己啱得晒? 抑或喺雙方都有啱嘅地方, 同樣有錯嘅地方呢?

 

人類最大嘅致命傷喺自視喺聖人, 高過好多人唔止一等, 而且高過好多等! 從未稔過自己所謂高人一等, 只不過喺自大自狂自吹自擂嘅表現, 對所爭論嘅事件從未有任何具體益處, 淨喺識得口出狂言為反對而反對. 更未稔過自己未必啱得晒; 人哋亦未必錯得晒! 大家企嘅立場不同, 各自將認為啱嘅互鬥互片!

 

就以七一遊行事件為例! 香港喺中國屬地, 經已喺國際認可嘅不爭歷史事實! 香港既然喺中國屬地, 當然要受中國國策國法辦事! 香港任何大小事務, 總要依國法國策行事! 就好似美國所有州郡, 要受華府(華盛頓聯邦政府)制約! 至於地方施政, 喺可以因應後天客觀環境不同, 作出相應法例以補不足!

 

如上述美國為例, 任何地方施政或修訂, 當依美國聯邦政府從立國以嚟嘅法律條文嚟制訂適合當地應用, 而唔喺毫無根據就憑空想像咁想點就點胡作非為! 而家香港有某啲存心攪事之輩毋視國法, 誓要將中國同香港嘅歷史事實撇除, 變相嘅攪分化攪獨立! 從未想過香港喺世界舞台實屬微不足道嘅小島,

 

假使唔喺有中國作為父母國喺背後撐腰, 有邊個世界強國可以將香港接上手? 又有邊一個國家願意支持香港而得罪中國? 所謂世界強國從來只重視利益, 正正符合政治嘅原始精神. 中國同香港等同兩父子, 就算香港呢個仔點反斗, 身為老豆嘅中國都唔會袖手旁觀! 何況, 兩仔爺邊有隔夜仇話無偈傾唧?

回應 (0)
我要發表
user