joboche1
joboche1
joboche1

首屆幼園通識賽

2014/07/08 07:33:50 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
08 Jul

呢個喺乜嘢嘅世界? 真喺怪事年年有, 現今特別多? 都唔知邊個蠶蟲師爺稔埋晒呢啲通識問題嚟蹂躪小朋友心靈, 加重佢地嘅負面情緒! 睇報紙內容, 好多小朋友唔識答嘅問題當中, 有啲連父母連大人都唔識答! 呢種拔苗助長, 以為喺高人一等嘅手法, 除咗整死小朋友學習情緒外, 連佢地嘅自信心都踩碎晒!

 

大人都唔識嘅嘢, 點解要用嚟難為我哋班未來接班人主人翁? 令佢哋細細個嘅弱小心靈充滿恐懼! 教曉佢哋由細細個就全力以赴去同人爭同人鬥, 將唔喺你死就喺我亡嘅資訊移植到佢哋個腦, 從此走上批鬥惡鬥人生, 走上你死好過我死嘅陰謀世界! 佢哋唔自殺都會自大, 咁香港嘅未來交比佢哋仲有乜嘢希望?

 

筆者唔知通識教育喺幾時開始! 只知道硬銷外國文化嚟取替中國傳統文化喺實屬不智! 極其量只可以將西方某方面文化又能夠適用於東方嘅大前提底下融入中國傳統文化, 並唔喺無限量無止境咁錯誤汲納西方文化嚟荼毒我哋嘅後代, 變成西方文化嘅奴隸. 東西方既有文化應該與時並進, 將唔啱用於今日部份,

 

予以修訂或拼棄! 將合符天性人性的優良部份予以保育, 並高度提倡! 講番轉頭, 依筆者愚見幼園通識問答簡直喺混漲兼冇人性! 連大人都唔識答嘅問題用喺班小朋友身上, 好聽嘅篩選精英份子, 唔好聽嘅喺整死班細路! 因為一班本土細路唔成才死晒火, 先至有機會收取新移民入籍, 班吸血鬼至有財路!

回應 (0)
我要發表
user