掛羊頭、賣狗肉!

2014/07/08 11:26:34 網誌分類: 政治
08 Jul

一如既往,先解釋個標題。故事很長,無興趣睇嘅,淨係睇紅色幾個字得架啦!

從前,有個叫張誠的山西人,一生愛吃狗肉如命。有一年,他到新疆準噶爾去販馬,走到一個小鎮上,見一家店鋪門上懸著「專賣狗肉」一塊大匾,便喜出望外,走了進去。

店家見張誠行囊重實,知道是有錢的主兒,不敢怠慢,即刻備飯:一大壺白乾,兩大盤上色狗肉。張誠心裡歡喜,便狼吞虎嚥吃喝起來。吃畢,張誠帶著十分酒意,結結巴巴對店掌櫃說:「掌櫃的,你門口那條大黃狗可賣?」店掌櫃說:「只要價錢合適,就賣。」張誠於是花了五兩銀子,高價買了黃狗,搖搖擺擺,走出店來。也怪,那黃狗好像懂事似的,活蹦亂跳跟在張誠後面。店掌櫃望著張誠的背影,心裡說:「風一吹,這個人非醉倒在草原上不可,看來我發財的機會到了。」便悄悄跟在張誠後面,向草原走去。

果然,不出十里,張誠便一頭栽倒在草叢裡,酣然睡去。店當櫃見狀,高興得心都快跳出來了,急忙上去解張誠的包裏。哪知這時大黃狗「呼」地一聲撲了上來,緊緊護住張誠,兩眼閃著凶光,不容店掌櫃靠近半步。店掌櫃大吃一驚,一時沒了主意。

這時,西北風颳了起來,越颳越猛。店掌櫃眉頭一皺,計上心來:他拔步向上風頭跑去,將齊腰深的茅草點著,火順勢向張誠燒去。大黃狗見火燒了過來,又跳又叫,又扯張誠的衣服,可是,張誠卻像死人一般,動也不動。黃狗在地上轉了幾個圈子,最後,像箭似地朝遠處的鹽湖跑去,撲通跳進湖裡,沾濕身子,又趕回來,在張誠周圍打滾,用身上的水去潤濕枯草。就這樣,來回飛奔,勢同穿梭,不一陣子,便把張誠身旁的枯草潤得濕漉漉的,像潑了水一般。大黃狗雖然己經精疲力盡,但仍臥在張誠身旁,守護著張誠。

掌櫃眼看著大火繞過張誠,向旁邊燒去,心裡非常懊惱:沒辦法,只好灰心失望地返回酒店。大黃狗見危險已經過去,才慢慢閉上眼睛,再也沒有睜開。張誠醒來一看,周圍黑糊糊的一片,失驚道:「好大的火!」再看自己身旁,一片水邗,黃狗倒斃在一邊!張誠望望不遠處的鹽湖,心裡明白了:原來是大黃狗救了自己一命!

本來,張誠買這條狗是準備帶回老家殺肉吃的,想不到狗卻救了自己;不由道聲慚愧,眼裡滾出淚來。張誠掬土為墳,心情沈重地埋葬了黃狗,便匆匆趕回酒店。他下決心:自己以後再不吃狗肉;不買馬了,要用買馬的銀子,把店家所有的狗都買下,帶回老家養起來。

由於張誠出價高,買賣馬上便成交了。臨行,張誠問店掌櫃:「掌櫃啊,你怎麼不賣羊肉,一個勁地殺狗呢?」店掌櫃說:「近來內地人大量搶購羊毛,使得綿羊大大漲價,賣羊肉要賠錢的!」張誠聽了,心裡很是憂慮,便說:「這樣吧,我這裡還有一百兩銀子,留給你,請你以後改賣羊肉,行嗎?」店掌櫃眼珠子骨碌一轉,忙說:「行行行!我這就把賣狗肉牌子摘下來,換上賣羊肉的牌子,改賣羊肉!....不過,這牌子一下做不出來,可怎麼是好?....有了!這樣吧,我在門上掛上@顆羊頭,不是個上好的招牌嗎?客官你意下如何?」張誠說:「只要你答應不再殺狗,怎麼都行。」說完,便要將銀子遞給店掌櫃。店掌櫃又驚又喜,一拍胸脯正色道:「客官,不忙!本掌櫃是講信用的,等我摘下牌子,掛上羊頭,再接你的銀子!」說完,便去動手。

不一刻,事情都辦妥,張誠雙手把銀子奉上,道謝以後,便輕鬆地踏上千里歸途。不料,店掌櫃卻並沒按他說的那麼辦,而是明掛羊頭,暗賣狗肉。人們聽說了這件事後,都紛紛罵他財迷心竅,不講信義。從此,掛羊頭賣狗肉,便成了言行相背、表裡不一的同義語了。

很久很久以前,聽過一個笑話,係旅行社廣告,內容大致上係講:某條旅遊線路好抵----住宿六星級酒店、食足三餐、價錢超平!

結果:真的是食「粥」三餐、住宿一間名為「六星級酒店」嘅酒店。

近排途經彌敦道,見倒有家藥店名為「正同仁堂」。心諗:「同仁堂」便是同仁堂,唔會加個「正」字,擺到明佢唔係正式「同仁堂」才要加個「正」字!不過,我一定唔會幫趁囉---咁此地無銀,我接受唔倒!即使係普通一家藥店,我要買藥品都唔會理會佢係咪「同仁堂」(除非果種藥係佢地出品、又係貴嘢我才會考慮)。難道我改自己個名做Van至叻,我就真係叻咩!叻唔叻係人家感覺、唔係自認嘅。

「哎呀大仔」講佢係熱愛民主嘅,所以佢一向支持民主派;不過,依家佢都有啲改觀---因為對那些所謂民主派處事手法不認同。

我相信香港每一位市民都喜愛民主自由,因為響英政府統治期間從未有過;不過,如果你問我,我寧願好似以前英政府咁統治!何解?好簡單啫!英政府夠獨裁---港督係英國委任(港人冇發言權)、立法會議員港督委任(你估佢有冇向英政府請示吖)、你寫投訴信俾政府,佢可以唔答你(特區政府對公務員指引係:收倒投訴七日內要覆、即使調查需時都要簡覆)、以前地區諮詢委員會委員(區議會前身)全部由政府委任,.....所以以前冇咁多問題出現囉!你咪去遊行示威囉,睇吓有咩嘢後果?回歸後就因為太自由,才攪到啲人無法無天、政府舉步艱難!

又撐遠左!講開「掛羊頭賣狗肉」。

「哎呀大仔」支持民主,所以支持民主派!但係佢個名叫「民主」啫,你觀其言行,有邊樣顯現出佢地民主呢?剛剛講過:民主應是「每個人對事物,都可以有自己的取態與立場,可以理性討論,就算不認同,也應彼此尊重,這叫民主!」

假如人家講左一個提議,與你所想並不相同,你便對他唾罵、動粗,這叫做民主嗎?

假如你或你那一伙人有一套想法,與人家所建議不同,你便指人家那套不民主,沒有理會全港市民想法!這又是否民主?你或你那伙人所想又是否等同全港幾百萬人的想法?

有一段時間,泛民揶揄親中派專攪「蛇齋餅糉」,意思是該派祇識得攪蛇宴、攪齋宴、派餅派糉,掟錢以獲取市民選票!敢問:泛民人士唔攪綜合晚會、唔派糉、唔攪旅行、唔攪齋宴咩?佢地夠唔夠膽大聲講佢地冇做呢啲嘢?祇不過,即使佢地攪,場面冇大地咁大、禮物冇人咁多,所以吃不到葡萄...

這一點怪不得別人,香港的有錢人,那個不渴望香港安定繁榮,佢地得閒叫班年青人去「佔中」,得閒又叫人去遊行,班商家真係多得佢地唔少,要贊助禮物都唔會贊助俾佢地啦!

講到此,大家唔好誤會我係??黨、??派!我真正係無黨無派---我係我!所講嘅嘢都係因為做左幾十年人、因為接觸不少這些有黨有派人士,將自己所知所聞講出嚟。真心果句:咩嘢黨裡面都有好人和壞人!所以唔需要理會一個人屬於那個黨、那個派,祇要睇佢嘅言行來決定佢係咪一位真正民主人士、係咪有心為香港人做事。唔係舉起個牌話自己「民主」就係真正民主!

CY家事越描越黑,睇嚟第日選特首要附加條件:要冇人冇物(唔驚俾老婆/老公拕衰)、冇親戚(咁咪無機會益親戚囉),一個真真正正獨家村(唔驚要幫朋友做呢樣、做果樣),仲要冇宗教信仰(連教會啲阿頭都偏埋一邊)、咁樣做嘢咪冇後顧之憂囉!

不個,一個冇親人(真係死晒就冇得講啦)、冇朋人(咁就大件事)嘅人,你估佢可唔可以立足呢?難怪以前皇帝叫「寡人」咯!

回應 (2)
我要發表
2014/07/08 16:42:48 回覆

食得咸魚抵得渴---出得嚟行、預左要還!

2014/07/08 14:16:48 回覆

我都唔讚成搞人家事!本來是小事,一個時下青少年做既平常事,為何煲到咁大?利用一個少女做政治騷,對她不公平!

user