PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

唐安麒推7日苦瓜餐

2014/07/14 08:45:33 網誌分類: 娛樂
14 Jul

        「瘦身教主」唐安麒(Angel)早前曾教曉我向垃圾食物Sayno,每天多食新鮮蔬菜和水果。不過應酬多多的我,就算食少啖飯或開始食得清淡,始終戒不掉飲酒習慣,仲要我獨沽一味只愛威士忌,Angel即提醒我威士忌好傷身,勸我少飲。今次再次邀請到唐博士同大家分享健康心得,我當然要把握機會請教瘦身大法,我要求不高,平日無做運動的我只希望兩個月能搣甩3磅,Angel即提議我飲苦瓜汁,日日排毒,她說:「都市人應多浸浴有助身體新陳代謝,懶人最啱試『7日苦瓜餐』,清熱排毒又瘦身。」連港大研究報告都話苦瓜可抗癌,由今日起我要習慣先「苦」後甜啦!

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:袁東亮、林書鉉、彭燕燕

        瘦身達人、兼修讀中藥營養學及係自然療法博士的唐安麒向來崇尚天然,堅持食得健康,一早提醒讀者戒掉食垃圾食物,即係即食麵,腸仔、午餐肉等含有防腐劑和添加劑的食品。我戒了一年,依然未能成功搣脂,原來Angel提醒我,我平日雖然排便正常,但無運動等於無方法排毒,所以代謝緩慢,好難減磅。

        浸浴排汗

        唐安麒:「好多人誤解以為食得少可減肥,其實想瘦,要從排毒開始,尤其都市人應多點去按摩或桑拿,促進身體代謝,好似日本、韓國咁,好興浸溫泉或汗蒸幕,出一身汗有助排毒。如果家裏無得浸浴,都可以用40至42度熱水浸腳,行氣活血。身體代謝改善,仲要配合良好飲食習慣,像我推動多年的宇宙飲食療法,我習慣起身第一餐必須食蔬菜和水果;半小時再食麥皮或全麥麵包,如果有饅頭就最好,因為饅頭係蒸的較健康,亦可以食有機蕎麥麵;晚餐則吃大量蔬菜、菜湯再加3隻恰蛋(連黃食)。」

        新陳代謝好轉又食得健康外,最近Angel就參考國外和港大研究報告,得知食苦瓜的多種好處,就秘製一份「7日苦瓜餐」,讓懶人都可以在7日之內減腩甩脂,療效顯著。

        苦瓜防癌又排毒

        唐安麒:「近排我建議身邊人早晚飲一杯苦瓜汁,可抗癌、防癌兼清熱解毒,腹部脂肪都減除,剩飲苦瓜汁當然會苦澀,但加入蘋果和蜜糖就易入口,身體無咁燥熱,皮膚自然靚啲。熟食苦瓜更係滋陰養血和補腎,『7日苦瓜餐』中我創了一道排毒肉翡翠,即是將免沿豬肉釀入苦瓜中蒸,加入芡汁便成。每日食一餐,每餐只可食三嚿,另再配其他苦瓜菜式,少肉多菜,一星期後肚腩都細咗。」Angel仲建議日日飲酒的我每日飲排毒酵精,效果更佳。

        排毒肉翡翠

        材料:苦瓜2條
        免治豬肉半磅

        做法:
        苦瓜切成環狀,中間挖去瓤,免治豬肉加醃料攪至有黏性再釀入苦瓜,慢火蒸40分鐘,加芡汁即成。

        黃柏高
 
■唐安麒知Paco愛飲威士忌,但威士忌勁傷身,建議他改飲較天然的紅酒和Vodka。
■唐安麒知Paco愛飲威士忌,但威士忌勁傷身,建議他改飲較天然的紅酒和Vodka。
 
苦瓜排毒汁pbr //p  材料:pbr //p  蘋果2個、苦瓜1/3條、蜂蜜1湯匙pbr //p  做法:pbr //p  將所有材料攪拌成汁即可。pbr //p  建議早晚各一杯,即榨即飲。
苦瓜排毒汁

 

材料:

 

蘋果2個、苦瓜1/3條、蜂蜜1湯匙

 

做法:

 

將所有材料攪拌成汁即可。

 

建議早晚各一杯,即榨即飲。
 
7日苦瓜餐pbr //p  早餐正常吃。pbr //p  午餐/晚餐:pbr //p  其中一餐吃排毒肉翡翠,最多只能吃3件,配兩碗烚或炒的蔬菜。pbr //p  另一餐吃半碗糙米飯,另加一味苦瓜菜式,不可含有肉類,建議吃蒜茸豆豉炒苦瓜、清蒸苦瓜等。pbr //p  早晚飲一杯苦瓜排毒汁。pbr //p  功效 : 清熱解毒又瘦身
7日苦瓜餐

 

早餐正常吃。

 

午餐/晚餐:

 

其中一餐吃排毒肉翡翠,最多只能吃3件,配兩碗烚或炒的蔬菜。

 

另一餐吃半碗糙米飯,另加一味苦瓜菜式,不可含有肉類,建議吃蒜茸豆豉炒苦瓜、清蒸苦瓜等。

 

早晚飲一杯苦瓜排毒汁。

 

功效 : 清熱解毒又瘦身
■當日Paco叫餐廳大廚特別炮製一道「苦瓜蒸貴妃蚌」畀Angel試,她大讚:「賣相好靚,味道又正,夠特別。」
■當日Paco叫餐廳大廚特別炮製一道「苦瓜蒸貴妃蚌」畀Angel試,她大讚:「賣相好靚,味道又正,夠特別。」
饅頭
饅頭
 
蕎麥麵
蕎麥麵
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.