有功/無功者,飯餸皆留!

2014/07/17 14:15:22 網誌分類: 生活
17 Jul

古時有句說話:有功者留飯不留餸,無功者飯餸不留!

我兒時的家規(淨係適用於我啫),正常吃晚飯時間未回家,便飯餸也不留---要自己搵食!有一段時間我放工後要去老板家,幫佢個小朋友補習,因此每天都要自己出街搵食。

尋日「哎呀細仔」新居入伙,我地「哎呀一家人」便借啲倚去佢新居打攪,趁機竹戰。細仔話晚飯佢煮。我同佢「哎呀大佬」反應係:「吓!你要打麻雀,邊有時間煮飯?」原來「哎呀家嫂」下午五點幾便收工回家,到時佢做替工打麻雀,細仔便可一顯廚藝。

講真吖,現今香港人都好少會留人響屋企食飯---一來香港地地方淺窄、二來主人家又要招呼客人、又要做餐死都好辛苦啫!所以我一向約班豬朋竹戰,都係打完落街食飯,乾手淨腳。以前去拜年,間中都會響親友度食晚飯;依家,人地連作狀留你都唔做,醒目嘅見人家差唔多開餐就好走啦,難道等人地下逐客令咩!

唔好以為餐飯好求其---五個人食:一雞三味(豉油雞、咸雞、雞雜炒青瓜;幾驚佢學肥媽整一雞十味呀:我講明「炸雞皮我唔食架」)、豉油皇炒蝦、清蒸石斑、鹵水鴨脷/雞翼、炒菜心。發唔發覺有問題呀?....食七!

於是將菜心分開兩碟,砌夠八味餸!還有紅酒及飯後果。

賽果:打左十二圈,大仔和另一位朋友各輸幾十蚊俾細仔,即係有功啦(有貢獻);我今次有好收場,冇輸冇贏(即係冇貢獻),但係大家食得開心!

早茶大仔請,我尋日帶梳香蕉(淨係俾左封利事仔咋)玩足成日,係咪好過份呀?

回應 (5)
我要發表
2014/07/19 00:40:52 回覆

我一個人都好懶煮架!同呢排夜收工!

2014/07/18 13:54:36 回覆

有些時是不是不想煮,是煮唔倒!依家識煮飯嘅人唔多、識煮成圍人食嘅更加唔多!靚豬除外 {#icons_cat8}

2014/07/18 06:17:07 回覆

而家可以煮咁多餸請食飯,已經好好人喇。

2014/07/18 02:29:23 回覆

莫講話香港唔興留人喺屋企食飯,呢度都係架,可能個個而家都唔再年輕力壯,彼此都明白大家都怕辛苦,懶煮,所以親友們想見面傾偈,就出街食,AA制,乾手淨腳,大家都happy,幾好吖!

2014/07/17 14:27:51 回覆

錢財身外物,最緊要大家開心!你最大,點敢贏老人家的錢呀!細佬煮得咁辛苦,幫補下佢的買菜錢。 {#iconb_31} {#iconb_360}

user