關慧玲
關慧玲
關慧玲

人性‧貓性

2014/07/18 10:41:28 網誌分類: 生活
18 Jul
        深水埗有間窗簾舖的肥貓金金紅爆區內,店主話佢極懂人性,佢哋兩公婆嘈交時,金金會企喺兩人中間好大聲叫,好似叫佢哋唔好家嘈屋閉一樣,令佢哋無辦法再嘈下去。

        貓的確是家人,所有家事都關佢事。

        米米不時管制我的行為,例如食早餐要慢食,佢會跳上我大腿坐足半小時,推牠落地佢會再跳上來;如果我太遲回家,牠會喵喵大叫鬧我;有時見我坐在電腦前太耐了,佢就扮精神大使,先靠近我打字的手挨挨碰碰,再整隻躺下來,擺出一個令你心都溶的笑臉望住你,你不得不稍停下來摸摸牠;這是牠勸我休息一下的方法。

        最近掛住追劇,捧住iPad通屋走,或者在房內不肯出來,米爺很不滿,趁我放下去廚房飲水時,一個箭步壓在iPad上面,推極唔走……我又只好投降,暫時放低「紙牌屋」的爭鬥,陪佢哋玩拋紙團。

        貓兒是家人,要求的也不多,不過是希望我們摸多一兩下,別讓家人心碎啊。

        關慧玲

        
回應 (2)
我要發表
淺雪
淺雪 2014/07/19 09:08:48 回覆

{#icons_cat1}

2014/07/18 12:12:58 回覆

米米個樣超不爽,哈哈!

雖然管家,但孝順呢! So sweet. 

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}