關慧玲
關慧玲
關慧玲

碗豆小姐

2014/08/01 10:11:21 網誌分類: 生活
01 Aug
        紅豆小姐有種貴氣,舉手投足非常Blueblood,跟其餘七位凡夫俗貓不可同日而語。

        看牠全客廳所有舒適位置都不坐,偏要坐在我的手袋上,就知道牠有多揀擇。還要推極不走,搞到我去不到街!

        有個叫《碗豆公主》的童話故事,連厚牀舖下有一粒小碗豆,這位公主都會感覺到不舒服而睡不着,紅豆小姐可能都係咁奄尖。

        如果找不着我的手袋,牠就跳上紙皮箱,或者任何有一張紙或一塊布墊着的地方,絕不就地睡地板。有時索性跳上我大腿當是牀,也是推極唔走。

        睡覺之外,紅豆小姐對其他貓用過的廁所也有些抗拒,其他貓爺有廁所就用,紅豆卻是急得不得了也忍忍忍,忍到我換過乾淨貓砂,牠才第一個搶用,去一次暢快的。有時剛倒下新砂仍未蓋好蓋子,牠已急住要去。碰上趕工日子,深夜回家一進屋,牠就大叫,看牠焦急得團團轉的樣子,搞到我也不敢太夜回家呢。

        關慧玲

        
回應 (5)
我要發表
2014/08/07 11:48:20 回覆

我家有兩隻貓...其中一隻又係超級Blueblood...另一隻就係小乞丐 hhaha

blueblood 的貓除左食野飲水..同埋係佢最愛的床尾...patpat絕對不貼地... {#icons_cat10} 我都當佢小公主甘鍚 {#icons_cat2}

佢今年8歲...岩帶佢去bodycheck 醫生話腎功能開始減弱.. {#icons_cat5}

超級擔心我的小公主...

 

淺雪
淺雪 2014/08/05 10:01:21 回覆

牠年輕時白雪雪..一條雜色毛也沒有..

但現今在面上多了笠污點..和紅豆小姐有得揮..

關慧玲
關慧玲 2014/08/04 12:17:31 回覆

淺雪

胡雪巖真有型 {#icons_cat9},係咁架啦。EE佢又係白貓,仲有無咩怪異行為呢?我家MO仔係傻架!!! {#icons_cat2}

淺雪
淺雪 2014/08/03 09:57:19 回覆

我家胡雪巖..是一位貓先生..牠才糟呢..養了12年..依然唔熟性..別說抱下..連摸下都反抓你..天冷就識捐入我被竇在腳踝邊..如想抱牠高些..依然抓你..

2014/08/01 14:42:54 回覆

關小姐,,我絕對有同感,,特別係貓爺不適時,,一到放工,火速回家,餵藥照顧,,因牠們也想盡快見到貓奴麻

有時,,我覺得動物比人更有良心,,我家有隻10歲貓爺,腳痛不適,,我帶牠看醫生餵藥,,和每晚幫做牠腳部按摩(獸醫教了按摩),幾天已有好轉,牠會我揸揸您手 {#icons_cat8},,好熱情的多謝我,很窩心架,,,,,,, {#icons_girl1}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}