袋袋「不」平安

2014/08/05 09:10:44 網誌分類: 政治
05 Aug

今日先講呢樣嘢,看來有點明日黃花(註一)!

要講嘅係黎生捐款風波!

我唔知係咪人人都明白問題重點響邊?有些人可能會諗:接受捐獻有何問題?保皇黨唔係一樣有接受捐獻!有咁樣睇法嘅人,一係佢思想祇傾向某一面(咁果邊做咩嘢都係啱架啦)、一係佢地唔清楚法例條文!

法例(選舉條例,複雜問題簡單講):凡候選人在某個選舉中,接受任何捐助,必須要發正式收據予捐款人;同時,在選舉完結提交「選舉經費報告書」時,要清楚例明所有收過的款項詳情(這是收入);另一方面,要例出所有與選舉有關的支出。如果收入超過支出,餘款必需在指定日期前捐予政府認可的慈善機構。

問題來了,何解黎生的捐款沒有出現在相關候選人的「選舉經費報告書內」呢?咁咪即係虛報、即係違反選舉條例囉!佢地冇報,有可能呢啲錢係多左出嚟(佢地又唔想益慈善機構,選擇袋落袋;亦可能係有好多選舉支出用左冇報(點解唔報?咁梗係有口難言果啲啦)!點講都係唔啱啦!

此外,響任何議會都有明文規定:如個果個會議,議程與議員有利益衝突,必須避席!舉例:立法會議員李國寶,佢係東亞銀行嘅主席兼總栽(一開始做議員便要申報),日後但凡立法會講到一些議程與銀行有關嘅,佢一樣要避席,以示公允!

依家問題係某些議員收左黎生捐獻唔報出嚟,當講到新聞自由果陣,佢地又幫住黎生果份報紙講嘢(受人錢財、替人消災係冇錯嘅),咁咪唔啱囉!

到今時今日先講,係想聽吓佢地點樣自圓其說(註二)啫!

笑死人:

解釋一:袋住先!(袋左咁耐收息都夠佢食!)

解釋二:唔記得俾番人!(你試諗吓:如果唔係荷包跌落兜肚嘅,咁大筆錢對方會唔會唔追先?)

解釋三:果啲錢唔係佢袋,係因為果個機構未開倒戶口,暫存響佢個私人戶口。(如果一日未被揭發,咁果啲錢係咪可以永遠咁「暫存」?)

以上三種解釋都證明佢地收左錢。祇不過,睇吓人地認為佢地所講嘅「袋住先」、「唔記得還錢」呢類講法通唔通囉!

解釋四:唔解釋!(係人都知佢地係漢奸,講咩嘢都冇用!)呢啲人持住依家唔係做議員,選舉條例同議會規則都管佢地唔倒。但係有冇賣國,呢樣嘢好似霍小玉話齋:「李霍婚姻不註在姻緣冊,而註在三生石上」,聽其言、觀其行,大家都一清二楚!

解釋五:例牌否認!(不過,鏡頭前所見,事隔甘多日,某議員仲係講到口窒窒!如果真係冇收嘅,就應當理直氣壯吖!)呢個係最正常嘅做法,因為一旦收左人錢就係違法!打死都唔認啦!不過,如果其後證據確鑿的話,便衰多二錢重。

不過,諗諗吓!法例有漏洞---如果黎生啲錢入左落某個政黨度或者議員嘅另一半、再經個黨或佢另一半入落某位議員個袋度,咁議會咪唔知道果位議員同黎生有關係?因為咁樣就唔駛做利益申報!

其實民主嘅好處係可以起互相監察作用---左邊可以檢舉右邊、右邊又可以檢舉左邊!市民有知情權。當日有人公開唐生、梁生、波哥....囤地、僭建都係好事,等大家睇清楚佢地嘅為人;今日飯民果邊俾人揚左啲醜事出嚟一樣係好事,等市民又認清楚佢地係幾咁相重、甚至三重標準---對己寬、對人嚴!

 

 

註:

一. 明日黃花:是指過氣的事情,令人毫無趣味。

古人在重陽節時有賞菊的習俗。「明日」是指重陽節後;「黃花」亦即菊花。明日黃花是說在重陽節後賞菊,比喻有失興味,後人於是把「明日黃花」比喻為過氣事情。

 

蘇軾在〈九日次韻王鞏詩〉中指:「相逢不必忙歸去,明日黃花蝶也愁。」是要比喻年紀老邁,一事無成。郭沫若在〈沸羹集序〉:「這裡有些是應景的文章,不免早已有明日黃花之感。」說的是過氣落伍的事。

 

明日黃花一句中,「明日」是指重陽次日,一些近年文章的作者觀念錯誤,寫成「昨日黃花」,常引起文化界批評。

二. 自圓其說:自我幻想,強詞奪理的意思

回應 (0)
我要發表
user