幻音數碼(1822): 最快下周一爆上 ?

2014/08/09 19:20:49 網誌分類: 財經
09 Aug

 

現金全面收購的最後回復日期是下周一(11.8.2014),而摩記既貨就由 19.11.2013 既140.5球減至昨日的15球。最快會係下周一臨收市前爆上。

為啥 ? $0.18這個價位水平是不可能維持的。要震倉的話,全購通告發出後,最有效是插到$0.168以下的,但一直企$0.18樓上,那就表明吾震囉!

試想下,一間名叫乜乜醫葯既公司買個叫乜乜數碼既殼,可知醫葯與數碼是風馬牛不相及,南轅北轍的東西啊! 唧舊嘢入去是遲早既事(可能是乜乜活絡油又或者是快速減肥貼,你知啦大陸是最多騎呢成葯的地方),股價點都要反映吓[真係有前景]㗎嘛!但這都不是重點,重點係人家花幾億買咗批公仔紙返嚟,吾用來謀利既話,吾通拎去做牆紙咩!{#icono0_17}

 孰是孰非,拭目以待罷。{#icono0_42}都係嗡下咋!

 

________________________________________________________