關慧玲
關慧玲
關慧玲

不稀罕

2014/08/15 08:41:30 網誌分類: 生活
15 Aug
        你想貓爺做A,牠永遠給你B。

        天氣仍熱,忍不住買了張竹蓆給八貓取涼,摸上手蓆面確是冰涼,心想貓會欣賞,喜孜孜帶回家。

        骰仔一馬當先踏上去試溫,坐了一會就走掉,阿Miu嗅嗅,一副儍更更的表情,除此以外,竟然沒有貓看得上眼!

        環顧四周,有的倚窗台,有的睡飯桌面,Mo仔和紅豆疊住坐在沙發上,其餘的就佔領了我的大腿,米爺繼續在客廳大字形攤開,哥哥當然塞在生果盤內,可憐好好一張冰涼竹蓆,被冷落在一旁。

        把竹蓆移近貓爺出沒的貓兜旁吧,不知那隻貓卻將它撥到一旁,不屑一顧。是貓不愛竹蓆氣味?還是唔Like那種質感?

        貓只願意躺在自己覺得舒適的空間,而牠的舒適,跟人所謂的舒適非常不同,例如我就不明白,哥哥身形已經大得塞不入生果盤了,但牠依然堅持要塞入去。

        可能貓性就係咁,你想佢做咩佢偏不要,或者到我收歸己用時,貓爺就會來搶了。

        關慧玲

        
回應 (7)
我要發表
2014/08/22 15:08:35 回覆

hehe...  見到佢地咁肥美,總係好想一啖咬落去. {#icons_dog10}

關慧玲
關慧玲 2014/08/22 14:34:50 回覆

臻淇貞子  ,

係哦,你真係有超高想像力呢 {#icons_cat8}

2014/08/16 23:53:53 回覆

{#icons_cat1}

2014/08/15 15:00:11 回覆

哥哥有性格, {#icons_cat7},不會貪心忘舊麻,,,,,,,,,, {#icons_girl2}

2014/08/15 14:12:04 回覆

哥哥個貓樣超Q! {#icons_girl2}

2014/08/15 11:09:31 回覆

我買俾我兩隻貓GE玩具...通常放係度半年先會有興趣玩= = 哈 {#iconb_625}

而且佢地要坐低OR 訓的地方..決定了愛上了..點趕都趕唔走..

有一隻中意我媽煮飯時一定要坐係廚房 XDDD 但時常都怕油煙想趕佢走...就發脾氣咬人 {#iconb_613}

2014/08/15 10:07:21 回覆

哥哥cupcake

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}