仲唔俾我搵到你?

2007/10/13 22:30:27 網誌分類: 學習策略
13 Oct

PROQUEST,你都玩得我耐LA!你,一個搜尋論文等資料既網上工具……做咩一定要嚮學校本部先可以「使」到你先?

依家靠意粉呀哥既第二個碩士學位留位費,終於駁通左你LA。今日先知原來有一D學術文章可以好少字,500又算一篇。唔怪得D學者睇到咁多篇野LA!平時上其他網好辛苦搵既,都大大份架!當然你都有俾D大大份我睇 =〕

好開心,唔使一定返學校先搵到E-JOURNAL果D,明天再試LEXIS果D工具先得。

係呀,鬧錯你。之前我係其他工具都入唔到,依家用呀哥個戶口先入到架!有呀哥原來係咁好架……

 

 

 

備註:

1. 明天記得上情緒班;昨天廣播劇班走堂了!

2. 星期三十一時約了自己的姑姐做訪問~

3. 星期六又約了一個朋友做訪問,12:30~

4. 10月還有一天會約ADELE和IVY慶祝她們的生日--加埋KAREN剛好夠晒腳呀! 不過我地唔打牌的 =〕

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..