細蝦大!

2014/08/21 19:47:37 網誌分類: 教育
21 Aug

依家習慣左差不多每天食早餐前或後,都會去超市買吓嘢---===日用品或餸。有啲餸我鍾意去超市買、有啲我鍾意去街市買。

 

以前我細個嘅時候,成聽聽人地講:「大蝦細,俾屎喂!」咁如果細蝦大,又點呢?好似係「冇所謂」喎!大家點睇呢?

 

早一個星期見倒有個臨時檔口,放住一份份大頭菜響度賣,每份十蚊。當時猶豫緊好唔好買呢?因為一份都好多!而且較早前響街市買過一次煮,覺得果次買果啲大頭菜大淡口,原全冇味道!雖然話唔好食得咁咸啫,但係完全冇味嘅,咁買嚟做咩嘢呢?

 

正在諗緊果陣,賣嘢果位阿姐叫我試吓食(佢切左啲大頭菜絲響度俾人試);試後覺得佢雖然淡口、但係有大頭菜嘅味。我問:「要浸幾耐?」阿姐答:「唔駛浸架,你洗吓佢就得。」心裡面都係半信半疑。

 

 

十蚊咁多!

 

尋晚諗住今日整古法蒸魚,可以買鯇魚或者桂花魚。我對桂花魚有成年陰影,自從幾年前我阿媽唔煮飯之後(果陣佢餐餐蒸桂花魚、食到我怕!桂花魚其實好淡,冇咩嘢味,一定要用古法蒸)我都冇買過嚟食。桂花魚相對鯇魚梗係貴得多啦;雖然如此,最終都係決定蒸桂花魚(睇吓可唔可以趕走左呢個陰影)

 

古法蒸要落少少肉絲嘅,所朝早去超市買瘦肉----街市買得多食唔去、買得太少又唔得!所以我鍾意響超市買,鍾意幾多揀包啱自己用嘅。不過,無論幾少我剩係蒸魚都用唔晒,於是諗住滾冬瓜粒湯用埋佢。

 

肉檔響超市入口直入。我入到超市,見有個女孩(大約七八歲)響我左面跳來跳去,眼見佢將要響我左手面褪後撞埋嚟!醫生上星期經己叮叮囑我日後小心啲,千其唔好再跌親(幾十歲、啲骨卜卜脆)。響咁嘅情況下,我即刻將隻左手向前伸,諗住如果佢真係撞埋嚟、我就發力頂住佢。好彩!佢剛剛掂倒我隻左手便停低,所以我隻手剛掂倒佢件衫。

 

眼見冇事,我咪繼續向前行囉!點知聽見佢響後面大叫:「佢推我喎!」好明顯,果個細路想屈我推佢,叫同行嘅大人幫佢出頭!

 

我即刻掉轉頭對佢講(當時大家有幾步距離):「第一:呢度唔係遊樂場,你唔理其他人嘅安全響度跳來跳去經已唔啱;第二:我祇係為左保護自己,唔想俾你撞跌;我當時淨係提起隻左手,我連力都冇用過,我點推你?第三:我後面大大話話有十幾人跟住,我相信佢地有眼嘅都睇到正話發生咩嘢事!(如果你有跟住我,你會唔會答睇唔倒吖)

 

我講嘅時候,都預左可能佢嘅家長會幫佢出頭。不過,有理者橫行天下、冇理者寸行難行(呢句嘢係我講嘅啫)如果真係有家長幫佢,我會講:「不如問吓超市會唔會有閉路電視?如果有嘅,大家睇番就清楚晒啦!不過,攪到咁大件事先還我清白嘅,我會告埋你誹謗!雖然你年紀細,唔會要你坐監,可能係「警司警誡」、或者罰你正式向我道歉。」

 

奇怪!講左咁耐,竟然冇大人幫佢出頭(邊個同佢嚟架呢)----響啲咁嘅情況底下,我係佢家長都咋唔識佢啦!容咩易俾人話我冇家教架。最終,果個女孩咪冇癮走開囉。

 

熟悉我嘅人都知,我係一個多做事、少說話嘅人!何解今次會咁激?第一:我一生人最憎俾人屈(細個俾人屈得多,每次人地做錯事,結果俾人「籐條炆豬肉」果個都係我):第二:咁細個人仔,響啲咁擠迫嘅環境下跳來跳去經已唔啱(好多時我都見有人鬧佢地),但係我都唔會當係一回事;不過,佢自已唔啱仲要惡人先告狀去「屈」人,大個左點算?

回應 (3)
我要發表
2014/08/22 08:44:40 回覆

其實好多人話佢地、甚至推佢地架,不過,你話得幾多啫?一切要從家庭教育開始,否則大個左咪滿口歪理、屈人唔駛本,結果做埋專業遊行請願者囉----咁嘅人,邊個僱主會請佢地做嘢先?

2014/08/22 04:21:27 回覆

最怕响公衆場所亂走亂跳,v嘩鬼叫嘅小孩,d家長視而不見,真係嬲佢唔知,話佢唔好意思!

2014/08/22 02:29:35 回覆

呢個小朋友肯定俾人寵壞!

真的要小心呀!我細佬一跌就斷手腕骨!朋友早排跌倒,成個星期都未好呀!

user