專心d!

2007/10/15 11:16:15 網誌分類: 學子記事
15 Oct

今日第三篇,即是最後一篇blog。寫埋之後自己今日一定唔會再寫。寫d咩?

印左若干篇既參考資料做兩個大既project,要慢慢消化同埋想d questions出黎,當中dissertation要做research既更加要想到更多research questions! (好耐之前係同大家講過想到堆questions仲問埋好多人添,不過questions係越想越多架ma!今個星期有兩個重要既interviewee,佢地抽時間俾我,一於打爛沙盤問到duk呀-- 不過唔係問艾督督喎;上次問左佢la)

太好啦,搵到兩個重點做dissertation XD

不過仲有個presentation喎。下星期又要交求職信同resume呢兩樣功課~~幸好夠睡,應該唔太問題。唔得la!真係好想食左呀哥買既果仁朱古力,因為之前熱氣忍口唔食,依家講開又有d餓lu。

:p

回應 (6)
我要發表
ivina
ivina 2007/10/16 07:41:04 回覆

好野! 羅賓粟粟讚我呀~~~

 多謝晒--

2007/10/15 23:43:53 回覆
你咁叻,任何野都難你吾倒。
ivina
ivina 2007/10/15 16:31:34 回覆

呢個閱讀周,吊著頸都可以呼吸既~~

 

多謝candy姐姐 

我呢世都會記住大家呀!!!! 

則卷小雲
則卷小雲 2007/10/15 15:36:14 回覆
加油吧! 功課要緊, 等你有空才上來寫blog啦! 但千萬勿忘記我們呢~
ivina
ivina 2007/10/15 15:03:39 回覆

意粉都話對食物好忍得口,嚮自己接受到既情況下先會放肆架ma。

唔會出事架,放心~~

2007/10/15 14:35:04 回覆
朱古力?食得多生痱滋呀!
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..