愛。回家

2014/09/01 07:10:23 網誌分類: 影視
01 Sep

每晚黃金時段播放嘅「愛。回家」,不經不覺都做左幾百集。我上海位姪女每次回港,都問我有冇睇?我答:「冇其他嘢睇咪睇囉!好睇咩?」

姪女:「幾好吖!得閒就睇,唔得閒唔睇又冇損失!」

咁即係咩嘢?係好、定唔好?

好嘅,可能呢套小品可以俾啲半紅不黑嘅藝員多啲時間磨練吓演技、又或者用呢套小品嚟安置一些又要俾工作佢做、又唔知佢地可以做咩嘢嘅新人囉!

睇呢套劇---馬壯個角色不知所謂,貪小便宜、吊兒郎當、冇責任感(佢唔細架啦),即使俾佢考埋個律師牌都冇用;咁嘅性格,邊個敢委以重任?安排佢同德如一對,無論外型(似姊弟)、性格、責任感均南轅北轍,大纜都扯唔埋。

拉姑果個角色,除左早前我響網誌講據聞佢為左幫朋友(抑或係幫自己)鋪頭賣廣告,集集都圍住不同款式嘅披肩(可能後來知道有問題,近期少左)之外;我唔知佢響套劇度有多大年紀,即使佢係馬虎最細果個細妹(當馬子妮得廿三歲,馬虎點都有六十五歲),當佢較馬虎細廿年,點計佢都應該有45歲掛,但係成日響度扮細、扮萬人迷,真係有點嘔心!之前安排佢同涼粉一對,又係似姊弟,依家同阿域順眼好多。

好在依家果位馬子妮離開左套劇----佢響律師樓做文職,成日著熱褲、超短迷你裙,律師樓形象都俾佢破壞埋。

上官飛,全不長進!淨係識玩音樂。玩音樂都唔係問題,真係有天份嘅咪響果方面發展囉,可惜佢個人懶到出骨!佢成日唔知自己想做咩?淨係識得想住果個木口木面嘅思思。   

樓尚友係一個對自己好有要求嘅人,偏偏對女朋友全無要求!做佢果位女友嘅Wal ter,表現係一名白痴妹---係劇本問題、抑或係佢嘅演技問題呢?

相對起來,「沒女大翻身」娛樂性豐富得多----雖然我頂晒籠睇左四集!真係台台都冇嘢睇,又要等時間睇第二啲嘢果陣,咪焗住睇囉!

點好娛樂性?最好睇唔係班沒女,係佢地班教練---一位由頭到腳兼且開埋聲,你都以為佢係男人果位,原來係女人嚟!另一位扭扭擰擰行Catwalk,你以為佢係女人,原來係男人!化妝師成個我小時候見人地玩果啲塑膠洋娃娃,成個膠樣;另一位惡死到似巫婆,講廣東話又有懶音,真係十足十「愛登士家庭」成員(註)咁。

至於果七位沒女,第一果位整完唔覺得佢順眼左,個口大到要用線縫埋佢;最尾果位其實本身個樣吾難睇(其實有好幾位,除左肥之外,一點不難看),但係俾班人攪到成個花街神女咁(雖然廟街同果欄祇係一街之隔啫),我係佢個女、打死都唔會認番佢!

傍白問佢個仔:「媽咪靚唔靚?」個仔有點勉強咁答:「....靚!」

問:「咁佢以後變成咁好唔好?」仔:「唔好囉掛!」咁你認為佢認唔認同阿媽外表嘅轉變吖?

基本上大部份沒女都係肥人,所以咪全部要幫趁果班.所謂醫生食佢講嘅營養食品、所謂拔罐師嘅去水治療、幫趁牙醫做牙貼(甚至換埋棚牙)、跟住化個濃裝、著件靚衫便說甚麼大翻身!

你淨係睇吓欣宜,便知道要響半年內減倒幾十磅嘅,要keep住個身形,少啲恆心、少啲錢都唔掂!依家美容院做宣傳,便免費幫你做啫,第日何以為計?

其實佢地嘅問題,祇要肯問吓身邊嘅朋友俾意見,都可以解決倒!唔駛攪到自己唔知似咩?

 

註:

愛登士家庭意思是指某個家庭的人,行為古古怪怪,莫明奇炒.

愛登士家庭其實是一套很久很久以前,大約70年代的一套外國電視劇,後來重拍過卡通及電影.

 

 

回應 (2)
我要發表
2014/09/02 16:49:09 回覆

多謝!

立 冬
立 冬 2014/09/02 14:18:47 回覆

對<愛回家>和<沒女>分析得很好啊!有同感. {#iconb_263}

user