陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

息低難跌

2014/09/01 09:28:01 網誌分類: 經濟
01 Sep

    美國勞工節假期前,美股交投清淡。上個星期,美股可以講係一潭死水,周初的四天,交投量係全年最少的四天,除了今日係暑期最後一個長假期,好多交易員同投資者放了假之外,市場也憂慮放假期間中東及烏克蘭的緊張局勢會升溫,所以都無心戀戰。

     美國上週五出爐的經濟數據,仍然係利好的居多, 8月芝加哥採購經理人指數(PMI) 由上月的52.6攀升至64.3,生産、新訂單以及其他數據都有攀升,遠超過市場預期的57.5;而密芝根消費者信心指數終值由79.2向上調高至82.5,亦高過市場預期的上調至80。

     不過,同期的個人消費者支出就由上月的增長0.4%縮減至下降0.1%,差過預期的增長0.1%。由於消費者開支數據疲弱,巴克萊將美國第三季度GDP增速預期從2.7%下調至2.2%。高盛亦將將同期的增長預期從3.3%下調為3.1%。

     美股上週五輕微造好。杜指升19點至17098點;標普500指數收市重上2000點大關,漲7點至2003點,再創歷史收市新高;納指漲23點至4580點,維持在14年以來最高。美股仍在一個創高格局。

     總結8月份,美股表現強勁。標普500指數在7月下旬至8月初期間下跌了4%,期間經歷了包括歐洲經濟疲軟、中東戰火重燃及俄烏關係惡化,幸而美國公佈的大多數經濟數據都偏向利好,聯儲局主席耶倫又大派未有咁快加息的定心丸,支撐住美股,在8月第二個星期開始全力反彈,全月倒升3.4%,並且創新高。至上週五為止,標普500指數今年升了8.4%;納指仲勁,全年漲幅9.7%;杜指最弱,升幅只有3.2%。

     美股在8月通常會下跌,但上個月這是14年以來最好的8月,我覺得和美國債價大升,美息低企有關。10年期美債上周五跌至2.34厘的低位,在聯儲明年將加息的前夕,美債利息應該回升,但結果卻反覆插低,令人奇怪,我估受兩大因素影響,第一是烏國僵局令歐盟加大對俄羅斯的制裁,不少俄國資金流入買美債。第二是歐洲經濟唔好,12月開始量化寛鬆的機會大增,歐洲資金也避走歐債轉買美債。美國債息咁低,大大支持了股市向上。

     摩根大通基金全球市場策略師詹姆斯劉(James Liu) 指出,雖然8月底許多交易商已經離場,走勢不能全盤反映投資者對大市的真正睇法。不過,受到了極好的美國消費者信心指數的推動,投資者們可能預計下周公佈的8月就業數據同樣強勁。

     而Natixis全球理財公司首席市場策略師拉夫蒂(David Lafferty)認為,第二季度的企業財報「相當穩固」,受企業盈利增長推動,股市上漲行情將維持到年底,但上漲勢頭將不會如過去幾年那麼強勁,美股只會緩步上漲。

     據美銀美林全球研究部週五發布的報告顯示,截至8月27日的一周,全球股票基金流入資金50億美元,為連續第三周凈流入。資金流入數額不大,但在持續流入,反映投資者對仍睇好股市前景,但比較審慎,估計係對地緣政治局勢充滿戒心。

 陸羽仁

回應 (63)
我要發表
陸羽仁
陸羽仁 2014/09/02 15:39:28 回覆

陸羽仁覆網友

Stocky Balboa:上網輸入fund flows,可以找到大量資料。

姆明:廈門港等咁耐才到家鄉,可先沽一半,其餘等高啲。 唔好信習主席會特別照顧廈門。

animal666
animal666 2014/09/02 05:30:54 回覆

靜候新水
2014年09月02日

  9月份第一個交易日,出現咗好淡爭持,美國預託證券低收,但港股開市無耐就回升,不過升勢亦唔係幾夠力,無力向上突破,結果只係微升收市。有中環茶友問陸羽仁點睇,我就話個市似乎都仲係關注緊歐洲係咪會放水,資金暫時都仲係傾向買嘢多啲。

  歐洲樣衰遲早量寬

  本來,十個牛皮九個淡,個市升咗咁多,都好大可能會調整,要留意嘅只係歐洲經濟睇落都幾差吓,昨晚公佈歐羅區、德國和法國8月製造業採購經理人指數(PMI)終值,均創近一年或以上低位,主要受到新定單表現疲弱等因素所拖累。

  歐洲數據咁差,睇嚟量寬只係遲早嘅事,最近美元轉強,美國債息再下跌,都係反映投資者預見歐洲又印銀紙,歐羅不值錢嘅情況出現,預先走咗出嚟買嘢,假如情況持續,相信大水遲早衝到龍王廟,搞到全球股市上漲。

  不過,聽完陸羽仁咁講,股民都唔好即刻仆入市買嘢喎,因為歐洲做嘢一向唔係咁快,要搞量寬都要車前倒後,係都要搞一輪程序,所以較穩妥方法係低就買吓,靜候有無新水流入,因為買得平,心理壓力就細好多,唔使捱價捱得咁辛苦,贏錢機會自然大咗啲。

  港股昨日升完無力,主要受累官方上月製造業採購經理人指數略差過預期,同時匯豐中國8月份製造業PMI終值向下修訂至50.2,港股低開39點後雖然掉頭回升,最多升149點,但喺數據唔靚影響下,午後港股一度短暫倒跌,尾市回升,僅收24752點,升10點;國企指數收報10958點,跌4點,成交縮減至619億元。

  滬港通在過去一個周末順利完成首輪全網測試,市場憧憬10月份滬港通將如期啟動,加上IPO分流資金逐步回流股市,內地兩市高開後愈升愈有,以近全日高位收市。

  上證指數收報2235點,升18點;深成指報7941點,升99點。雖然內地股市造好,本港上市的A股ETF就無跟足。安碩A50中國(2823) 股價及相關新聞 收報9.23元,無升跌,南方A50(2822) 股價及相關新聞 造9.43元,微升0.1%。

  航空股借勢炒番轉

  香港航空傳遞交上市申請籌39億元,兼且內地航線燃油附加費將下調,內地三大航空股起飛。國航(753) 股價及相關新聞 彈3.75%,收造4.98元,升幅是國企指數成份股最勁;南航(1055) 股價及相關新聞 、東航(670) 股價及相關新聞 都略有進帳。南航上升1.15%,報2.64元;東航亦升0.76%,造2.65元。

  收市後,市建局公佈,信和置業(083) 股價及相關新聞 及華人置業(127) 股價及相關新聞 投得市建局觀塘市中心計劃第二、三發展區項目。局方相信他們憑着在本港的豐富房地產經驗,將會成功發展此項目。

  觀塘市中心計劃總共分階段發展五個發展區。今次招標的第二及第三發展區,提供約1700個住宅單位,住宅總樓面面積約150萬方呎及約36萬方呎包括零售店舖及公共交通設施。

  今次項目規定零售商舖要交回給市建局,競投曾經試過流標,主要係市建局要求中標者興建大型豪宅,唔少財團覺得一下子推出咁多大單位,市場唔係咁容易消化,風險相對大增。面對市場現實,市建局唯有修改標書,增加興建單位彈性,終於順利批出。

  過往信置投地以勇猛見稱,但近年作風略有改變,喺近兩年地價高峰期唔係買咗好多地,喺未投呢個項目之前,公司基本上零負債,手頭仲有幾十億係手,加上今次係同華置合作,中標消息相信屬於中性。

  陸羽仁

 

2014/09/01 23:07:52 回覆

陸SIR,記得你有一天講基金有幾多錢流入市場,我想揾返篇文,但揾唔返,不過其實我想知邊到可以睇到基金有幾多錢流入市場呢?THANKS

2014/09/01 21:36:13 回覆

鼠兄,

您講得對,MBA對大部份學生黎講只係一個識人既機會,學術內容好多都廢無可廢,試諗下同一個MBA,名牌大學用成百萬一個,教既野一樣,點解? 俾得百萬講,非富則貴,大家圍威喂,識埋一齊搵搞作,再坑窮人錢。

順便講下,香港而家讀一個MASTER同五年前比真係差好遠,以前冇咁多大陸人落黎爭書讀,我報一個Master係學校求我俾錢讀,而家你想讀都要求番學校俾你讀,仲要超過一半學位俾大陸人食晒。

再講,我估唔到學位都會升值,我七年前一個Master Course假如要俾十萬,而家同一個Course要俾廿萬有多,同買樓一樣,早讀早著數。

2014/09/01 21:05:27 回覆

                   夜静聽吓歌! 加杯咖啡又如何! {#icono_1}

                   {#icono_11}http://youtu.be/iIm-YTrs4tM  

2014/09/01 20:25:45 回覆

陸sir,

我想問你點睇廈門港務 3378 的前景。我係2011年接火棒的,捱價了好幾年,曾經跌過去0.79。不過,我都一直無沽。呢隻野一直低位徘徊,最近幾個月突然發力,上到幾年高位了,計番我呢幾年收的利息,現價都無蝕了。

當時習書記上任時,我就心想習書記很長時間都在廈門福州工作,可能上台後會較照顧自己任內的區域。請問這有冇關係呢? 而我都持有咁耐了,也不急於沽出,況且呢隻野最近好似動作多多。

請問你有何高見呢

THX

 

 

2014/09/01 20:08:26 回覆

袋鼠兄,多謝你的資料。 TC,謝謝你鼓勵,我會努力做功課!

2014/09/01 19:51:46 回覆

淑敏:加油~

soho*
soho* 2014/09/01 19:11:59 回覆

港交所:證監會交易徵費11月1日起調低

   港交所公布,代證監會向旗下市場徵收的交易徵費,將於本年11月1日政府之《2014年證券及期貨(徵費)(修訂)令》生效後調低。

根據上述命令,由11月1 日起,買賣證券的交易徵費將由0.003%調低至0.0027%;買賣標準期貨及期權合約的證監會徵費將由每份合約0.6元調低至0.54元;而買賣小型恒生指數期貨、小型H股指數期貨、小型恒生指數期權及股票期貨合約的證監會徵費,將由0.12元調低至0.1元。

2014/09/01 19:04:20 回覆

淑敏,看文件內的附件

恒生指數有限公司宣佈指數檢討結果

2014/09/01 18:53:56 回覆

那個女生要求太高嘞。

為豐盛自己而定下目標,不要滿足別人期望、否則只會自己辛苦,尤其是你自己係有足夠條件嘅人,頭再抬得再高只會變成雙眼望天唔望人。

假設你唔係狗嗡、真係考過5A (袋鼠唔記得咁清楚),那麼獸人以前某一段留言無估錯嘅話,只係制度上的關卡阻住你,未上過大學唔代表你嘅實質能力。

不過你真係要再上學,要有預備功課壓力的準備。可以好惡頂。

 

PS. 袋鼠覺得MBA係教presentation及networking技巧,學術內容就多數好癈,無挑戰,而管理就要打實戰先至真係學得到,無得咁教。

以上呢句會得罪好多人,但袋鼠唔怕好老實講,大家網友鬼鬼先至咁講,面對面老友鬼鬼嘅朋友就唔會講。

2014/09/01 18:35:45 回覆

各位blog友,

我想請問, 我可以去那裡找到恆生指數的組成股份和所佔的百份比資料呢 ?

我想做下功課......再戰過. thx a lot !

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/09/01 18:12:32 回覆

袋鼠兄: 子龍只懂投機. 英文是有限公司. 如大市能破31959, 子龍都打算離場, 重新學習. 試下重返校園呢. 博士就無可能, 最多讀個MBA, 對住女生, 都可以抬起頭做人.

fly兄: 老散可能覺得太難, 做成期權深度不足, 港膠所要想下辦法, 或者攪下Q版期權大返身, 等多點人認識下期權呢.

2014/09/01 17:50:26 回覆

將軍,雖然袋鼠係讀完中學入大學讀工程,但入經濟系是工作多年後才中途出家,入學時已經俾其他學生大10年有多。你已經確保財政,只要你肯花心機,要學英文(始終唔單止學術,全世界不少資訊交流都是用英文,可以睇多好多嘢,就算中國點堀起,呢個情況未來數十年都唔會變),難係難,但唔會太難,揀一科你想追求的學問、享受你想追尋的校園生活啦!

其實上年紀追求學問不是問題。聽聞有個學弟,把握到97前香港黃金十年的機會之後,而家為學問而學問,博士銜頭都兩個,另類有專嚴的職業學生。

2014/09/01 17:40:49 回覆

將軍: 爆上爆落做LONG, 小上小落橫行做SHORT, 又咩馬鞍羊鞍, 暈暈地 {#iconb_262} 有咁多錢, 不如買層樓真正收租好過喇 {#iconb_220}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/09/01 17:34:55 回覆

袋鼠兄: 你都知子龍是中學生, 睇完唔多明. 子龍都想讀大學, 參加迎新營.... {#icons_dog5}

fly兄: 重點好像買call要事件主導, 不要係又買, 唔係又買; short就好像悶市最好short call, 當收租咁喎.....

2014/09/01 17:30:49 回覆

睇買入價啦

所以個個都無講錯,只係基數唔同吧

animal666
animal666 2014/09/01 17:28:42 回覆

//

買樓只會係一世既Bundle

//

Burden???

SIGH...

 

2014/09/01 17:26:37 回覆

將軍,老教授話,好嘅理論可以推論形勢發展,但時間上就無可能預測。例子係Triffin (1960) 已經批死美元-金本位(bretton woods system)會玩完,但結果係1971年才由尼克遜宣佈關閉黃金兌換窗,實現這個推論。

老教授係睇歐羅區危機,不過佢提及紐約法官在阿根廷嘅hold-out舊債判決,完全不明白金融體系慣例及運作;阿根廷被迫違約,而家仲睇緊究竟啲新債嘅CDS要有幾多賠… 如果CDS賠償金額唔細,袋鼠反而覺得可以係短期內帶來金融市場動盪的源頭

2014/09/01 17:25:41 回覆

做LONG長輸長有, 輸到PK. 做SHORT資金唔夠, 隨時訓街. 理論易學, 操作難呢 {#icons_dog5}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/09/01 17:22:27 回覆

袋鼠兄: 老散要發達, 就要做CALL, 大戶就多數做SHORT. 很少聽到大戶輸到破產..... {#iconb_625}

2014/09/01 17:11:27 回覆

唔包括真正做對沖/承保的交易,期權是零和遊戲,交易兩邊,一邊有人發達,另一邊就一定有人破產 {#iconb_67}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/09/01 16:55:23 回覆

是呢. 期權最近大家真是少講了, 過去幾年, 子龍好認真去學下期權, 發覺單純期權, 要長期盈利, 真是幾難, 幾時LONG, 幾時SHORT??? 又要分 CALL, PUT. 不過子龍認同期權是可以發達, 當你預期某一事件發生時間準確, 而同時能預期市場的反應. 而你真的辦對了, 威力無窮.... {#iconb_67}

袋鼠兄: 多口問句, 老教授有否提及, 下次金融危機嘅財富大轉移機會, 是否來自--->阿爺??? 謝謝.

2014/09/01 16:32:10 回覆

樓就無印象,有印象係有段時間呢度講炒期權,不過K姐一早清理門戶,應該係金盤洗手,唔再跟網友投機期權吧?

順便講多句,老教授都金盤洗手,但係都番嚟講吓堂;無論對主流學術界嘅宏觀研究、或西方政客對經濟的無知,有的是理念而不是實際理論,只能一笑罝之;不過講開嚟,有部份在經濟學界有份量人物,都同佢見解一致。

堂上小貓三四隻,好處係課堂討論多咗及直接咗,只可惜亦大慨反映而家大部份研究生嘅心態,在未來數十年都係繼續跟著主流宏觀理論去行,大家繼續等待金融危機嘅財富大轉移機會啦!

袋鼠無乜實質嘢講,但簡單去問,可能易明: 被歌頌的港式自由市場 (laissez faire,記住,自由市場不等同市場效率,亦不代表市場本身的運作模式!只是一個叫政府放手不理的理念),放任了二、三十年嘅今日,對你生活影響如何?

答之前請記住,七十到九十年代,有不同因素,個餅做大咗,或多或少,人人得益,兼且當時市場運作壟斷較少,壟斷企業亦有監管。餘下的,諗諗啦…

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/09/01 16:11:27 回覆

叮噹....全日大市小升10點. 安仔好似返左黎, 鳳凰重生....... {#iconb_25}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/09/01 15:45:55 回覆

fly兄: 噢...子龍只是將陸sir和各師兄姐的精要, 重覆講一次而矣, 即是抄.... {#iconb_67}

2014/09/01 15:29:58 回覆

環遊世界遊唔到一世喎

2014/09/01 15:14:42 回覆

淡友發力?

2014/09/01 15:05:53 回覆

將軍: 將軍所言甚是  {#iconb_69}

2014/09/01 15:04:15 回覆

唔想聽到香港樓,辛辛苦苦儲到個錢,倒頭黎完全追唔上而家果種發癲既升幅。

把心一橫,將D錢拎去遊世界都好過做樓奴,反正而家買樓只會係一世既Bundle,遊下世界,起碼心靈會富足D。

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/09/01 14:36:14 回覆

fly兄: 噢...子龍以為是心理影響了決定. 根據8/2法則, 大部份人都是輸心理, 不是輸能力,輸學識. 所以淡定有錢剩也.

2014/09/01 14:22:39 回覆

將軍: 小飛敢斷言, 如果有專家叫你沽自住樓又或者佢都係租緊樓住, 佢既財技或理財知識好打有限, 佢寫既野基本上可以不理(起碼係樓市方面) {#iconb_316} 

2014/09/01 14:20:41 回覆

供得起, 無雙台....盡做...(︿ー^)ノ

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/09/01 14:05:30 回覆

袋鼠兄: 噢...有時間又可以講下自住樓, 過去幾年, 子龍印象中早期有阿k師姐, 沽樓套現等跌, 唔知買番未; 近期又有位大學教授叫齊全家沽樓等跌, 唔知而家住邊呢. 當然有盈利在手, 咪租下先, 反定都是盈利. 但當等多幾年, 自然會令人心寒呢. 所以如當自住樓是消費, 升跌又有乜所謂呢, 供得起, 無雙台....盡做... {#icono0_2}

2014/09/01 13:35:24 回覆

淑敏:學到野就得~

2014/09/01 13:34:01 回覆

小安:不是我。係咪$100機票?

2014/09/01 13:10:35 回覆

TC, 我係今日升30幾點時止蝕了 {#icons_dog5}........今次又學到嘢喇

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/09/01 12:50:06 回覆

安仔: 鳳凰不及先鋒..... {#iconb_517}

袋鼠兄: 噢...你咁講, 子龍又完全同意呢. 自住樓作用是對抗通脹呢. 但自住樓過度升值, 對已有樓, 或未有樓人士, 都不是好事. 長線投資一定是講求價值低於價格, 但價值會隨時間而變, 隨管理層而變, 隨市場而變, 隨潮流而變. 投資者其實是大冒險家呢.

2014/09/01 12:38:01 回覆

鼠鼠,

有無掛我先? {#iconb_625}

TC,

忘了上次話搶平機票係咪你呀?

 

2014/09/01 12:35:22 回覆

袋鼠: 勁呀~  {#iconb_62}

2014/09/01 12:34:50 回覆

安仔,午安,好🐶無見!

2014/09/01 12:30:59 回覆

波屎早晨,

今日手痕入左鳳凰 {#iconb_237},唔知屎得未呢. {#icons_cat4}

鼠鼠早晨, {#iconb_243}

2014/09/01 12:28:26 回覆

陸SIR,各位師兄師姐午安.   {#icono0_1}

2014/09/01 12:24:50 回覆

將軍,自住樓賬面升值,你話其他雜費都升,講得無錯,不過租樓住都一樣要捱這些通脹;自住樓自己袋番租金,主要係賺咗住。(加按借貸能力上升,都係一種無形資產,風險就睇你借咗做乜)

其實唔知可唔咁睇soho那一段留言,除了大鱷或有投機觸角嘅人,與其在投機市場打滾,倒不如只作觀察靜待時機,才作一個投資決定,投資完成之後又係長等,如此回報更易、更好。袋鼠睇番過去三年,就係扑中一隻袋鼠電訊,除了留意行業及公司動向,無乜嘢做,但回報可觀。

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/09/01 11:54:23 回覆

kathleen姐: 早晨呀. 恭喜 {#iconb_210}

資產價格過度上升並不是好事. 根據soros的榮枯相生論, 互相反射, 自我推進, 過度上升, 物極必反, 噢....

叮噹.....半日大市未重上248, cooooooooool仍是167, 一定係話緊我.... {#iconb_24}

2014/09/01 11:31:04 回覆

子龍:狗狗易  {#icono0_17}(我無買)

大飛機  {#icono0_17} (有貨)

2014/09/01 11:00:40 回覆

淑敏: 你上星期果隻熊呢?

2014/09/01 11:00:39 回覆

酷爺167都不停...就會是一死狗..... {#icons_dog5}

大巿還在升... {#iconb_24}

2014/09/01 10:34:42 回覆

TC,

多謝你提醒我, 我已做好準備, 壯烈止蝕......上一堂好功課, 不過夜, 即日睇錯就要走

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。