人渣周永恒

2014/09/11 08:43:29 網誌分類: 影視
11 Sep

先此聲明:我冇誹謗佢,係佢自認「人渣」架!(其實我都唔知佢係咩水?藝人?歌星?演員?)

又會自認係「人渣」嘅!冇法子啦,果日呢位仁兄因家暴要出庭待判,佢諗住出庭前做定齣「大龍鳳」認錯扮知悔改、法官判刑都會輕啲(咁當然係有專業人士教架啦)!

梗係輕啦!多次家暴都祇係判守行為/緩刑咋。

雖然話「寧教人打仔,莫教人分妻」啫!同啲咁嘅人渣一齊,對子女成長都冇好處---何況佢果兩個係女嚟添,如果將來撫養權判歸果位仁兄管,以佢嘅賤行,容咩易啲女大個左佢自己做埋「爸爸生」架!

不知何解,娛樂圈久不久就出一個賤男!當然,賤女都有----最近咪有一個囉!

回應 (1)
我要發表
ycf
ycf 2014/09/11 22:25:22 回覆

又講自己係基督徒,講我會悔改,會好好照顧自己口既老婆,仔女,可惜佢一套做一套,完全破壞自己係基督徒口既形象,所有人對佢口既誠信早已破產.

user