掌色之謎

2007/10/17 09:46:20 網誌分類: 生活
17 Oct
        講完掌紋之後,接下來跟大家說說掌色。平日當有人話幫你睇掌,男的話會自動伸出左手,女的就會伸出右手,其觀念來自男左女右,其實掌相是兩掌共睇,面相如是,兩邊共計,但不知何年何月開始令人以為單睇一掌。其實睇掌有四部曲,一先睇掌色、二睇掌形、三睇手指、四睇掌紋。今日好多人一睇掌便先睇掌紋,其實唔係好啱,因為由掌紋所反映出的事情,與掌的氣色是息息相關,在面相學如是,部位重要,氣色更重要,故此掌學一樣,掌紋重要,掌色更為重要。掌的顏色如果生得靚,掌形唔合格,手指唔合格,掌紋一塌糊塗都唔緊要,起碼掌色好,掌運夠,已經可幫到你。當然,掌色是有時期性的,且經常會變,若然好的氣色能維持一個長時期,表示你的掌運可幫助一個長時間,即使隻掌幾差都好,都唔會太衰;但如果只維持兩至三日,就要再睇掌色變成點,再作估量。

        今期講住咁多,下星期再繼續講掌色。如有玄學上的問題,可隨時電郵至yloleon@hotmail.com。

        楊柳岸

        
回應 (0)
我要發表
user