我和我的女友

2007/10/18 13:33:51 網誌分類: 愛情
18 Oct

我而家嘅女朋友叫做"小蛋" , 同佢一齊好耐囉 , 連我自己都無諗過可以同一個女仔一齊咁耐 , 可能因為佢真係太好 , 細心又體貼 !

其實我同佢嘅工作都好辛苦 , 所以晚飯都會出街食 , 有日小蛋早過我少少返屋企 , 咁我就約佢喺附近嘅餐廳見 , 佢竟然話好攰 , 叫我返嚟先 , 再同佢一齊出門口 , 我當時其實有D嬲 , 因為我自己都攰得好緊要 , 但係要返屋企再出街食飯 , 一來一回都幾辛苦 , 點解要咁喎 ?

返到去一開門 , 我就感到非常內疚 , 因為我聞到一股薯仔蕃茄湯嘅香味 , 小蛋見我一入屋就即刻推咗我入房 , 叫我快D換衫同洗手 , 我攪掂出返去飯廳 , 已經見到三餸一湯 , 仲要係我最鍾意嘅黑椒牛仔骨 , 乳香雞翼 , 同白灼生菜 , 當然仲有我最最最 , 最鍾意飲嘅薯仔蕃茄湯啦 ! 雖然我無講出口 , 但係內心嗰種感動真係難以形容 ......

另外 , 我呢兩日post咗一篇故事上blog , 其實係改編自我以前對一個女孩暗戀嘅故事 , 有D真有D係假 , 如果俾我以前嗰個暗戀對象睇到 , 唔知佢仲會唔會記得我係邊個呢 ?

回應 (4)
我要發表
2008/03/20 14:46:43 回覆

茶 : 不好意思 , 因為沒有留意到您的回應 , 所以這麼遲才作出回覆 , 一萬句對不起 !

您的語氣好像很大感觸啊 , 不過已是四個月前 , 現在您也應該找到自己喜歡的人吧 ! 就算沒有也不用氣餒 , 緣份這東西一定會在不知不覺間出現的 !

2007/11/24 13:41:26 回覆

你就好啦...可以同鍾意嘅人一齊...

2007/10/18 16:10:35 回覆
我會好好珍惜佢o架喇 , 不過雌激素有乜嘢害處呢 ? 我唔係太識 , 請多多指教 !
則卷小雲
則卷小雲 2007/10/18 15:11:04 回覆

係屋企食飯真係健康好多架~

不過雞翼有雌激素, 少吃為妙啊~

你的女友待你這麼好, 那你就要好好珍惜她, 好好愛護她啦~

user