違反自然現象

2014/09/21 10:29:22 網誌分類: 生活
21 Sep

每天行落街,我都好留意附近環境有咩嘢改變?

近呢一年,我留意倒每逢月頭,都有一兩間鋪頭結業。所以中國人講果句:打工冇出頭!依家係錯架。打工雖然冇得發達,但係起碼唔似得創業做老板咁---唔成功、便成仁!唔好彩嘅、分分鐘欠落周身債添!

話又說回頭:有人辭官歸故里,自不然有人漏夜趕科場。但係,奇就奇在:摺一間鋪、跟住都係開間藥房!

紅磡某個舊屋苑,一座樓樓下便開了五間藥房!是香港人身體越來越糟,要成日幫趁藥房?非也,是香港人增加人口生產,對奶粉需求日增?又非也!

咁攪法,真係失衡啦!開甚麼鋪是根據市民需要而定,可是依家反過來是:人家要求甚麼、香港的生意人便投其所好,供應甚麼。

屋企樓下間「八方雲集」結業,今日見倒新嘅招牌又係「??藥房」。

睇嚟,依家開藥房真係好好搵。不過,奇就奇在響弼街有間藥房(果條街經已有不少藥房),開左前後相信唔夠半年,最近見佢經已摺埋。

今日落街遇見樓下住客?先生。佢每次見我都同我講地產經---我之前買左隔離座樓一個細單位,佢當時仲跟埋我上去睇樓,心思思想買、但結果冇買!一年後我賣左間屋仔賺左多少。依家見親佢,佢都同我講:你果間屋依家升到?多錢啦!(意思即係我蠢,賣得早囉!哼)我同佢講:如果我唔賣,間屋個個月要供錢俾銀行;當時樓市又麻麻,收租唔夠供樓!我賣左佢反而有錢落袋。抵唔抵見仁見智啦。

?先生告知附近間「雞旦仔」老細(就係最近我網誌講果間)成日講:搵埋搵埋唔夠交租!

咁又係事實。樓下原本有間大型連鎖茶餐廳,早兩年都全線結業,將啲自置鋪位放租。樓下果間租俾「卓越」個個月收廿幾萬(我講兩三年前嘅租金),好過做茶餐廳啦----穩賺兼唔駛同伙記供強積金!

所以,做生意一定要買鋪先有得做----生意好又唔駛驚業主加租、生意唔好咪放租做收租佬/婆囉!如果租鋪創業:生意好!業主狂加租,你不過幫業主打工;生意唔好,分分鐘走佬都唔掂!

回應 (3)
我要發表
2014/09/22 13:17:51 回覆

我都唔係好明,點解有咁多藥房,我屋企附近嗰兩間一樣迫到人山人海。 {#iconb_395}

2014/09/21 21:40:00 回覆

我有次幫東買藥,誰知我果區無得賣,去上水揾藥房,原來成條街都是藥房!間間藥房都人山人海,真的大開眼界!去藥房不一定買藥架!

花姐
花姐 2014/09/21 11:22:05 回覆

Van係人都知道阿媽係女人,做得生意都曉計下數,

但初創業者都非銀根充裕,大部份都跟銀行借貸,

買一個鋪位的價錢亦非菜價,真係好難,又唔想成世俾人指,

做生意又等同把盈利給業主,藥房好似就係獨市生意

個個都好鍾意做,利錢絕對賺到飛起。

user