一入侯門深似海

2014/09/23 10:31:49 網誌分類: 影視
23 Sep

取消收費電視合約不容易是不少市民的經驗,消委會過去三年共收到3,200宗涉及本地三間收費電視台(有線電視、now寬頻電視及無綫收費電視)的投訴;通訊事務管理局過去三年亦接獲483宗相關投訴,當中85宗關於終止合約,有線電視佔55宗。

家住荃灣的鄧先生去年夏天亦為取消有線電視合約弄致一肚氣,約滿前一個月他親身到門市申請被拒,要他回家致電熱線,但因工作不定時令他費盡心力,前後一個月才成功取消。


2009年有市民將電影《希特拉的最後十二夜》(圖)情節製成《希特拉都取消唔到有線》的短片大肆諷刺。


小市民取消合約難,女律師翁靜晶去年11月在個人facebook亦炮轟多次向有線申請終止服務不果,退還機頂盒和遙控器仍被收月費,她決定停止自動轉賬兼發律師信,事件才獲解決。

-----------------------------------------------------------------------------

其實我亦曾經親身經歷過,同有線取消合約真係慘過離婚----離婚尚有法律條文可依,同有線取消合約、用「文」嘅方法一定唔得、今次呢位仁兄用「武」一樣死得!要學我咁「文武兼備」先至得!

有線客戶主任仲要誤導人:有關終止服務事宜,客戶可以電話、傳真、郵寄、網站、或親身到各專門店及有線電視大樓辦理。

我嘅親身經歷:我搵人去有線電視大樓取「終止合約表格」(攞表格咋),佢地要我親身去攞,唔肯俾!

打電話去熱線,如果你揀取消服務,係冇人彩你嘅!所以我接查詢(咁就有人仆倒嚟聽電話),不過都冇用,你一樣係要親身取表格----佢一不肯郵寄俾你、二不肯電郵俾你、三網站亦冇取消合約嘅按鈕提供!

所以,要取消合約,最直接(亦係惟一辦法)係親身(記得帶埋原子筆,因為佢唔會借俾你填表格!果度幾偏僻,隔離左右都幾難借倒筆(係有都唔會借);其實點解佢唔索性將總部設響北京,咁啲客要搭飛機先可以終止服務,咪仲好)去到佢荃灣總部,同樓下詢問處攞表格(千其唔好客氣呀!反正佢會將你當賊扮,唔會俾你見佢客戶主任,最多係俾你同佢電話通話,等佢盡最後努力留住你!如果有心取消合約嘅,攪咁大場大龍鳳,冇理由係玩玩吓啫),唔好同佢講咁多,祇要堅持攞表格。

祇要你堅持,佢地結果死死氣都會俾張表格你。你最好帶埋可以墊住填表嘅板(佢地有可能衰到要你企響度填架),填完佢話會幫你傳真去有關部門----記得要佢俾證明、證明有關部門經已收倒你份表格----須防人不仁!如果唔係咁、佢地之後話傳錯左地址、或者有關部門收唔倒,你都冇仇報!

所以話:係咪慘過攪離婚呢?所以呢......首先....最好就唔好同佢發生關係囉!同時,呢個機構,再見也不會是朋友!

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2014/09/23 18:51:58 回覆

條友嬲到要斬人,係不對!

但係,有線的行為,亦是好乞人憎!

政府有關部門,應該做野啦!成日懶懶閒,乜都唔做!攪到民怨沸騰…

哈…好彩,我無用過有線的服務。

這單野發生後,如果仲有人幫趁有線,出左事,都抵佢死了。

一於大家一齊唔好幫趁有線,殺雞警猴,等其他有關商戶,都改下這些陋習啦!

user