命運是對手

2014/09/28 11:29:12 網誌分類: 生活
28 Sep

呢世人都冇橫財命,更加唔似得阿許??先生咁,瞓醒覺便有人會無端端入成千萬落佢個戶口(佢話冇將政府機密資料泄露架!不勞而獲都得)---我啲錢咬出嚟有血有汗架!

哈哈!尋日竟然自摸十三么喎!有咩嘢出奇啫,我其中一位豬朋經常都咁好運架啦---不過我一世唔夠運,打左三十幾年麻雀先第一次遇倒。還以為從此轉運、可以改姓「許」添!

仲未夠,跟住一鋪清一色自摸「海底撈月」,又係呢世人第一次,仲唔係從此有運行?

豬朋提醒我快啲影番張相留念、還要影埋佢地幾個嘅泄氣樣!我問:你地真係唔介意我將你地嘅相上載?(佢地知我有寫開網誌)一個二個即時垂低頭。

我:「你地放心!我一向唔會將朋友啲相放落網誌度(除非人家同意),不過我免得過都唔會做呢啲嘢。」

呢期「佔中」紅呀!所以尋日個個打紅中果陣都講:「我唔會佔中嘅!」

唉!打左十六圈,結果{#icons_dog5}{#icons_cat5}{#icons_girl5}{#iconb_244}{#iconb_53}一家贏三家---我係其中一位輸家。都話好醜命生成:你點努力都冇用!不過都要盡吓人事架:冇理由咩嘢都唔做:等死架!

打完牌,如常落樓下食泰國菜----一來好食、二來好便宜、三來就腳!尋日豪食咖哩蟹,每人都仲分倒有一百蚊「水」。

跟住又一個噩耗,臨走時老板娘告知做到呢個月尾唔做,退休返泰國。此泰國餐廳響度開業廿幾年(我都搬左嚟接近廿年)、睇住佢細鋪搬大鋪,晚晚座無虛席。希望老板娘響呢區捱左大半生,可以返泰國安享晚年啦。

聽完呢個噩耗,我地幾個人企響鋪外發愁:下次竹戰完,去邊度食飯好呢?

回應 (0)
我要發表
user