無限期罷課

2014/09/28 19:47:42 網誌分類: 未分類
28 Sep

我都話支持學生罷食架啦!死蠢,竟然提出要特首今晚十二點前見佢地,否則無限期罷課咁話渦。你咪罷到夠囉,話之你吾讀吖,Who cares?

計我話:趁呢個學期剛剛開始,拿拿林响後補名單度揾人頂左呢啲學位,無謂浪費資源!

有腦嘅都知,佢地要求緊一啲冇可能嘅野,果班政棍都知!不過難得有班傻仔傻女俾佢地舞---死都係死你地嗜,一定吾會係佢地.更加吾會係佢地嘅仔女!

警方有冇過份武力?阻街.阻路.癱瘓社區,無論幾和平都吾啱(況且衝擊政總,咁都算和平)--為左一班人自以為合理嘅嘢,影响其他無辜嘅大群人!警方用胡椒噴霧經已係最低武力!但係果班政棍之中,有人試過架啦(佢地自己帶防毒眼鏡,你班傻人衹能用保鲜纸包眼),所以咪教定班人防霧七寶囉。既然胡椒噴霧不足以驅散人群,進一步嘅武力咪係放催淚彈囉,如果都係冇效,應该先用警棍.再繼而開槍---

 

 

回應 (0)
我要發表
user