大藥坊

2014/10/01 08:36:58 網誌分類: 影視
01 Oct

此劇講名中醫杜參之女杜佳期(鍾嘉欣)----正因為係女,所以父親從來冇向她傳授醫術,更加唔會有機會身體力行去替人把脈:因為女大個左都係益人地。

天馬行空:此女子長大後竟然可以幫人開刀取出子彈、把脈行醫、幫人接生、雖然仲未講到,不過睇劇情,佢最後應該連群醫束手嘅絕症都醫好埋(陳展鵬有遺傳心臟病,連曾經當御醫者都無法醫治)。

嘩!有冇咁誇呀?把脈呢樣嘢,點都要熟才能生巧架,鍾嘉欣即使幾叻,自小咪到啲醫書滾瓜爛熟,咁都要有得實踐至得架!

唉!作劇本作到離晒大譜,贈呢班編劇一個字:stupid!

唔駛勞氣,咁stupid嘅劇我都睇,我仲STUPID!{#icons_cat2}

回應 (3)
我要發表
2014/10/01 22:49:03 回覆

我都有睇,我都係stupid! {#icono0_3}

2014/10/01 16:31:54 回覆

因為離譜,所以唔睇!情願胡鬧濟公!

2014/10/01 10:12:52 回覆

都係無睇,所以唔知講咩!每日放工返到屋企都會探探各位網友,但呢幾日雖準時收工,但搭完地鐵返屋企就散左啦,又無巴士搭,仲要攪幾耐呀,救命呀!

user