巡捕房勾結黑社會?

2014/10/04 17:01:52 網誌分類: 時事
04 Oct

 

越抹越是黑

有水洗唔甩

台前爆陰毒

幕後共一窟

 

昨日數批反戰中人馬出動向戰中群眾衝擊、並造成有人受傷和有人被捕。今日江湖上有傳聞指那些衝擊戰中人士的人是為愛字堆集團所顧用的、亦有傳聞指巡捕房與黑幫勾結對付戰中人士、而支持戰中嘅政客亦以高姿態指責巡捕房縱容黑幫傷害和平示威者。

 

呢嗱、未知各位街坊對暴力有何睇法、但在下認為目前嘅所謂和平示威、實際上並不和平。因為示威者強行封路、阻止交通工具通過、扣押巴士、且阻止別人上班、妨礙店鋪和小販做生意等、全都是夾硬拖人落水嘅行為、一切皆違反戰中三老當初許下靜默抗議嘅承諾。正如有途人質問示威者「你地唔使食飯、我要搵錢開飯、點解唔畀我返工、硬着要迫使所有人都要蒙受損失?」一樣、同是暴力行為。分別只在於衝擊者是向着戰中者兜鎚鍋面而造成外傷、而戰中者是用陰力在街坊的心口扤一掌而造成內傷而矣!正如日前置身於示威區之中的一名報販回答記者時聲稱「有苦自己知」就可見一斑。據說、由於連日來戰中示威者在旺區和銅區等夜場林立的區域結集、對夜場生意構成嚴重打擊、因此不排除有黑社會人物混入反戰中人士之中、企圖衝擊和毆打戰中人士嘅可能性。之但係、在無憑無證據之下指控巡捕房與黑社會勾結對付示威者、只能算是陰謀論。假如反戰中人士也從陰謀論角度去睇今次事件、亦可指飯民收買打手架禍巡捕房和愛字堆、以激發更多人出來替戰中站台。咁搞法、唔知到夠唔夠說服力呢?憑空指控對誰都冇益架!知冇?

 

所謂有政治冇道義吖嘛!政治本來就是愚弄人們嘅把戲、正如全世界都一樣、投資這套把戲嘅人就是財雄勢大嘅大財閥、並由執政者和政黨聯合編導、不同政見嘅政客充當演員、佢哋嘅責任就是依足劇本演好每一場戲。今時今日紫荊城之所以弄成如斯田地、就是被兩幫敵對勢力嘅政治勢力所造成。那群粉墨登場嘅政客其實只不過是扯線公仔、他們只能為你帶來感官上嘅刺激、並無能力替你謀取實質利益、否則今日就無須搞到人人為住而發愁了!戰中、反戰中、誰是人、誰是鬼、唔知你又知到幾多呢?嗚呼哀哉!

 

回應 (0)
我要發表
user